خرید تجهیزات پزشکی به ارزش ۲۴ میلیون ریال توسط خیرین شاغل در عرصه سلامت سردشت

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۹:۵۲
کد خبر: ۷۵۶۴۵۵
خرید تجهیزات پزشکی به ارزش ۲۴ میلیون ریال توسط خیرین شاغل در عرصه سلامت سردشت
از محل کمکهای کارکنان عرصه سلامت بیش از 24 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به مرکز بهداشت سردشت اهداء شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ناصر فتاح پور مدیر اجرایی شورای خیرین سلامت شهرستان سردشت در گفتگو با مسئول روابط عمومی در خصوص همت همکاران شاغل در حوزه بهداشت و درمان گفت: شورای خیرین عرصه سلامت شهرستان سردشت در راستای اهداف تعیین شده از محل کمکهای مالی همکاران شاغل در حوزه بهداشت و درمان که به صورت داوطلبانه ماهیانه از حقوقشان کسر و به حساب شورای خیرین واریز میشود  تعداد 17 دستگاه فشارسنج عقربه ای بزرگسالان، 5 عدد مانومتر به ارزش ریالی 24 میلیون 781 هزار ریال خریداری و به شورای خیرین عرصه سلامت شهرستان اهداء و به تناسب نیازمندی مراکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی توسط این شورا توزیع شد.

فتاح پور در ادامه خاطر نشان شد: ماهیانه از محل کمک های نقدی تلاشگران عرصه سلامت شاغل در شبکه بهداشت و درمان سردشت بالغ بر 4میلیون ریال جمع آوری میشود. ضمناً از محل شورای خیرین عرصه سلامت شهرستان سردشت نیز تا کنون بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل کمک های خیرین و همکاران در راستای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز از قبیل خرید تجهیزات اتاق عمل ارتوپدی، خرید سیدمان ریدر، رگ یاب کودک، دستگاه اکوکاردیوگرافی خریداری و به بیمارستان اهداء شده است .

مدیر اجرایی شورای خیرین سلامت شهرستان در ادامه افزود : از محل کمک های غیر نقدی خیرین عرصه سلامت بالغ 2هزار و دویست و شصت متر مربع زمین به ارزش ریالی بالغ بر 10 میلیارد ریال جهت احداث مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت اهداء شده است .

گفتنی است: مجمع خیرین شورای سلامت شهرستان سردشت با سه نفر اعضاء  رئیس شوراء ، مدیر اجرایی وخزانه دار از سال 91  شروع بکار کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز