با امید و انگیزه در جاکارتا بهترین نتیجه را کسب می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۲:۱۹
کد خبر: ۷۵۶۹۵۴
با امید و انگیزه در جاکارتا بهترین نتیجه را کسب می‌کنیم
ملی پوش خراسانی شنای کشورمان با اشاره به اینکه معلولیت یک فرصت است گفت: با امید وانگیزه در جاکارتا بهترین نتیجه را کسب می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا رهبری عضو تیم ملی شنا کشورمان که ۱۸ سال است شنا را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند و در این سال‌ها عناوین بین المللی را کسب کرد و حالا با امید وانگیزه بالا در پی خلق شگفتی در جاکارتا است.

رهبری توانسته از معلولیتی که دارد به عنوان یک فرصت استفاده کند و ورزش را سرلوحه زندگی خود قرار داده است او در خصوص سال‌ها فعالیت‌اش در شنا گفت: از سال ۷۹به صورت حرفه ای شنا را پیگیری کردم و در این مدت عناوین مختلفی همانند نایب قهرمانی آسیا، برنز و دو نایب قهرمانی در مسابقات آزاد آسیایی و جهانی بخشی از کارنامه من در این سال‌هاست.

ملی پوش شنای کشورمان در خصوص سطح بازی‌ها پاراآسیایی جاکارتا گفت: بازی‌های پاراآسیایی از سطح بالایی برخوردار است و تعداد ورزشکاران حرفه ای و قدرتمند حاضر در این رقابت‌ها نسبت به دیگر مسابقات بیشتر است، اما تیم ما از آمادگی بالایی برخوردار است و با تمام توان به این رقابت‌ها می‌رویم.

وی از چین و ژاپن به عنوان اصلی‌ترین رقبای خود یاد کرد و خاطرنشان کرد: من دو دوره در مسابقات پاراآسیایی حضور داشتم و در این مدت تجربیات زیادی را کسب کردم و شناخت نسبی نسبت به حریفان دارم و با توکل به خدا تنها برای کسب مدال به جاکارتا می‌روم و نگاهی به رکوردهای دیگر شرکت کننده ها داشتم.

رهبری تصریح کرد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی در بهمن ماه مسابقات جهانی امارت برگزار می‌شود که در آن رقابت‌ها به دنبال کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم.

ملی پوش شنای ایران با اشاره به تمرینات برای آمادگی حضور در جاکارتا عنوان کرد: بیشترین تمرینات ما در استخر ۱۵ خرداد و شهید حججی برگزار شد و تنها دو اردو در تهران برگزار کردیم؛ یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که می‌توان به آن اشاره کرد گرفتن تایم استخر است که باید برنامه ریزی بهتری در این خصوص در استان‌ها صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شنا یکی بهترین ورزش‌ها برای معلولین محسوب می‌شود گفت: افرادی که دچار ضایعه نخائی هستند باید به سمت ورزش روی بیاوردند چرا که این کار سبب ایجاد انگیزه شادابی و نشاط در آنها می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز