"نایب قهرمان پارالمپیک ریو " در گفت وگو با برنا :

در جاکارتا به فکر ثبت رکورد جدیدی هستم که تا سال ها در آسیا ماندگار باشد/ در اوج آمادگی هستم

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۲:۴۷
کد خبر: ۷۵۶۹۷۵
در جاکارتا به فکر ثبت رکورد جدیدی هستم که تا سال ها در آسیا ماندگار باشد/ در اوج آمادگی هستم
سجادمحمدیان به خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر با کمک مربیان از لحاظ بدنی آمادگی بسیار بالایی را دارم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ در یازده روز مانده به افتتاح بازی های پاراآسیایی جاکارتا سجاد محمدیان ملی پوش لرستانی کشورمان در اوج آمادگی به سر می‌برد.

رکورددار پرتاب وزنه پارالمپیک آسیایی در گفت وگو با خبرنگاربرنا اظهار کرد:در چهاردهم مهرماه بازی های پاراآسیایی در اندونزی افتتاح خواهد شد که در عصر روز هجدهم رقابت من با سایر رقبا نیز شروع می شود.

او افزود:خداروشکر در حال حاضر با کمک مربیان از لحاظ بدنی آمادگی بسیار بالایی را دارم و در همین جا قول مدال را به تمام هموطنانم می‌دهم ولی رنگ آن به شرایط و روز مسابقه بستگی دارد.

محمدیان تصریح کرد:مسئولین ارشد ورزش استان قرار شده در چند روز آینده مراسم بدرقه ای برای ورزشکاران پارالمپیکی برگزار کنند که علاوه بر آمادگی بدنی روحیه آنها نیز افزایش یابد هر چند در چند سال اخیر ورزشکاران پارالمپیکی لرستان در بین سایر استانها بهتر درخشیده اند ولی همیشه از لحاظ مالی کمترین هدیه را نسبت به سایر استان ها از مسئولین دریافت کرده اند و انتظار داریم این تبعیض مالی نیز با کمک مدیر کل محترم و سایر مسئولین ارشد استان نیز برطرف شود.

او یادآورشد: جا دارد در اینجا از خانواده و تمام اصحاب رسانه قدردانی کنم چون همیشه یار و یاور ورزشکاران بوده اند و از تمام مردم کشورم می خواهم که برایم دعا کنند که با دست پر به کشور عزیزم برگردم.

گفتگو:محسن علیکرمی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز