فرماندار شهرستان خوسف خبر داد :

احداث شدن منطقه گردشگری عشایری

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۳:۲۳
کد خبر: ۷۵۷۲۷۲
احداث شدن منطقه گردشگری عشایری
فرماندار شهرستان خوسف گفت: برای معرفی فرهنگ بومی و آداب و رسوم عشایر شهرستان و ایجاد مکانی برای اقامت مسافران و جذب گردشگر کمپ گردشکری عشایری در منطقه گواب خوسف احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد شفیعی در شورای هماهنگی پدافند غیرعامل شهرستان خوسف با بیان اینکه دستورالعمل باید متناسب با شرایط و موقعیت‌های منطقه تدوین و اجرا شود ؛ گفت: باید آسیب‌ها شناسایی و تمام شرایط آن منطقه در نظر گرفته شود و نباید یک دستورالعمل خاص برای کل کشور به یک شکل ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه باید یک درصد اعتبارات در بحث پدافند غیرعامل هزینه شود افزود: ادارات شهرستان پیگیری‌های لازم برای اجرایی شدن این قانون را انجام و گزارش آن را به فرمانداری ارائه کنند.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه بعضی از کارخانه‌ها و نیروگاه‌هایی که در حال ساخت هستند لازم است دستگاه‌های متولی نظارت‌های لازم را داشته باشند تا در آینده مشکلات و گرفتاری‌هایی برای محیط زیست و مردم به وجود نیاید.

شفیعی ادامه داد: پیشگیری از وقوع حوادث ارزان‌تر، مقرون به صرفه و عقلانی است و باید قبل از وقوع حادثه پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان هم از نظر وجود بافت تاریخی و با ارزش خوسف و هم جاذبه‌های گردشگری لزوم احداث مکان‌های تفریحی و اقامتی در خوسف وجود دارد.

فرماندار خوسف بیان کرد: برای معرفی این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها و همچنین معرفی فرهنگ بومی و آداب و رسوم عشایر خوسف و ایجاد مکانی برای اقامت مسافران و جذب گردشگر یک کمپ گردشگری در منطقه گواب خوسف احداث می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز