توزیع شدن ۴۵۰۰ حلقه لاستیک یارانه ای در همدان

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۸:۳۴
کد خبر: ۷۵۷۳۱۲
توزیع شدن ۴۵۰۰ حلقه لاستیک یارانه ای در همدان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان گفت: چهار هزار و 500 حلقه لاستیک یارانه ای بین رانندگان حوزه کالا در این استان توزیع شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مصطفی پناهنده در جمع خبرنگاران گفت: تامین لاستیک یارانه‌ای از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن نیز توسط انجمن‌های صنفی و عاملان فروش لاستیک به شکل روزمره انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای مردادماه امسال تامین و توزیع لاستیک سنگین باری در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: در استان همدان 97 شرکت حمل ‌و نقل کالا وجود دارد که از این تعداد 92 شرکت فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای همدان اظهار داشت: همچنین طرح گسترده بیمه تکمیلی رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای در این استان اجرایی شد.

وی ادامه داد: طرح رایگان بیمه تکمیلی برای رانندگان حمل ‌و نقل کالا به همراه همسرانشان اجرایی شده است و ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان از اول مردادماه آغاز شده و تا پانزدهم همین‌ماه ادامه دارد.

پناهنده خاطرنشان کرد: در مرحله اول بدون پرداخت هزینه، رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان، زیرپوشش قرار گرفته است و از خدمات رایگان برخوردار می شوند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 12 هزار و 137 ناوگان حمل ‌و نقل عمومی کالا با بیش از 19 هزار راننده فعال در این حوزه مشغول به خدمت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز