نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

امروز دفاع جانانه نیروهای مسلح ایران در دنیا مطرح است

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۲:۵۹
کد خبر: ۷۵۷۵۲۷
امروز دفاع جانانه نیروهای مسلح ایران در دنیا مطرح است
نیروهای مسلح مدافع اسلام هستند، این کلمه برای همه ما افتخار است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح در حسینیه امام خمینی(ره) واقع در بیت امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۶_۱۱-۵۸-۵۲

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با نام( انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی وبیداری اسلامی) اظهارداشت: نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، هوانیروز، نیروی انتظامی و مرزبانی، مدافع اسلام هستند این کلمه برای همه ما افتخار است.

 او افزود: خدا، رسول خدا(ص) و وصی ایشان، ملت ایران، نیروهای مسلح و همه دنیا، حرکت تروریستی که در رژه نیروهای مسلح در اهواز اتفاق افتاد را محکوم می‌کنند. این حرکت غیر انسانی، حرکتی است که عده‌ای به آن دست زدند و تأمل و‌ تعقلی در آن وجود ندارد وگرنه کودک 6 ساله، دختر 8 ساله و زنان به چه جرمی باید کشته شوند؟ بانیان این جنایت در مورد کشته شدن جانبازی که دست و‌ پا ندارد، چه جوابی دارند بدهند. این حرکت تروریستی، محکوم بشریت،‌ عاطفه،‌ عقل، انسانیت ‌و ارزش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: آنچه امروز بعد از 30 سال از دفاع مقدس و ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، همه ما را اینجا جمع کرده است، نشان از کارآیی و توانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس را دارد که امروز  دفاع جانانه شما به عنوان یک الگو‌ در دنیا  مطرح است.

آیت‌الله عاما ادامه داد: کارشناسان نظامی معتقدند که به خاطر دفاع مقدس جانانه‌ای که با دست خالی در مقابل صدام و قدرت های بزرگ حامی او داشتیم، ایران 70 تا 80 سال بیمه است و کسی جرأت این را ندارد به کشورما نگاه کج کند، دشمن روی جزئی ترین مسائل فکر کرده و آینده نگری می کند لذا امروز، دنیا روی نیروهای مسلح ما حساب باز می کند.

آیت الله علما، ادامه افزود:  مزاحمت هایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، هشت  سال جنگ، شاید در 100 سال اخیر به این شکل نبوده است چنان که ما هنوز داریم پیکرهای شهدای آن دوران را تفحص کرده و منتقل می‌کنیم.

او افزود: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما باید جوهره را ببینیم که امروز کجا قرار قرار داریم، اگر امروز سوریه آزاد شده و در منطقه احساس ‌قدرت می‌کند یا این که لشگر زینبیون، حیدریون، فاطمیون، حشدالشعبی، انصارالله یمن، حزب الله و حماس به وجود آمده‌اند به واسطه الگوبرداری و کپی برداری از هشت سال دفاع مقدس است که امروز از این بسیج 20 میلیونی، تفکر امام(ره) و دفاع جانانه شما یاد گرفته‌اند.

 امام جمعه کرمانشاه به حادثه تروریستی رژه 31 شهریورماه نیروهای مسلح در اهواز اشاره کرد و گفت: در جریان این حادثه شاهد بودیم که سربازان وظیفه چگونه فداکاری کردند و از مردم دفاع می کردند تا مردم را به جان پناه امنی برسانند این روحیه ایثار و فداکاری مجانی به دست نیامده است.

آیت‌الله علما افزود: ‌همه این جانفشانی‌ها را مرهون دوران دفاع مقدس و خون پاک شهدا هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز