‍ "رئیس هیئت دوومیدانی لرستان" در گفت وگو با برنا:

استعدادیابی پسران با شروع سال تحصیلی آغاز می شود/استعدادیابی اولویت اصلی هیئت دو و میدانی استان است

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۴:۵۷
کد خبر: ۷۵۸۳۲۸
استعدادیابی پسران با شروع سال تحصیلی آغاز می شود/استعدادیابی اولویت اصلی هیئت دو و میدانی استان  است
سیاوش سپهوند گفت: باآغاز سال تحصیلی۹۸-۹۷ برای کلیه مدارس استان یک برنامه ریزی علمی و یک ساله در امر استعداد یابی انجام داده ایم.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛ سپهوند در این گفت وگو  با بیان اینکه لرستان در دیرباز در حوزه دو و میدانی  نزدیک به ۵۰ سال قدمت دارد اظهارکرد:  در مدارس و آموزشگاه های آن دوره مسابقاتی را برگزار می کردند که با شور و شوق و استقبال خوبی مواجه می شد.

اوافزود:هیئت دو و میدانی استان لرستان هم بر مبنای همین سابقه خوب دو و میدانی در استان یک برنامه ریزی یک ساله باآغاز سال تحصیلی۹۸-۹۷ برای کلیه مدارس استان با همکاری معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان، استعداد یابی پسران را به صورت علمی در سه مرحله در حوزه مدارس و  در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با مربیان متخصص ورزش برگزارخواهد کرد.

سپهوند با تاکید براین نکته که مدارس و آموزشگاه ها خاستگاه همه استعدادها به خصوص در رشته دو و میدانی بوده است ،یادآورشد:  امیدواریم  بر مبنای همین اصول بتوانیم از پتانسیل آموزش و پرورش برای رسیدن به استعدادهای استان دست پیدا کنیم.

او با اشاره به وضعیت استعدادیابی در حوزه بانوان نیز بیان کرد: در حال حاضر در حوزه بانوان این استعدادیابی  در سه مرحله صورت گرفت که مسابقات آنها به پایان رسید.

سپهوند در خصوص استعدادیابی بخش آقایان خاطر نشان کرد: در حوزه آقایان سعی بر این بوده با آغاز سال تحصیلی  استعدادیابی پسران لرستان را  برگزار خواهیم کرد از تمام روساهای هیئت های شهرستان ها با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای استعدادیابی ورزشکاران دو و میدانی انتظار داریم به مدارس ورود کنند و ارتباط  با آموزش و پرورش را در زمینه ورزش بیشتر کنند.

او ادامه داد:با توجه به برنامه ریزی ۴ ساله که درهیئت دو و میدانی استان داریم، برنامه‌ریزی استعدادیابی ورزشکاران جزء برنامه‌های درازمدت هیات دوومیدانی استان می باشد .

سپهوند طرح پرتاب های خیابانی خبرداد وگفت: در راستای اجرای این طرح حتما از وجود دانش آموزان  در کلیه استان استفاده خواهیم کرد لذا انتظار داریم مسئولین ذیربط از لحاظ مالی کمک کنند تا این طرح را در استان اجرا کنیم.

به گفته سپهوند برای نگه داشتن استعدادهای خوب باید یک مربی خوب هم در کنار آنها باشد که مهرماه امسال یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳ در استان برگزار خواهد شد تا مربیان جوان بتوانند از این دوره تجربیات خوبی را کسب کنند و بتوانیم این استعدادهای استان را رونق بدهیم .

او با تاکید برلزوم جدی گرفتن  استعدادیابی علمی و به موقعفخاطر نشان کرد:استعدادیابی اولویت اصلی هیئت دو و میدانی استان لرستان است وامیدواریم  تا پایان سال ۹۷ بتوانیم استعدادهای خوبی به جامعه دو و میدانی استان اضافه کنیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز