در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل مطرح شد

ارز کافی برای تامین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۵۸۳۴۷
ارز کافی برای تامین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد
امام جمعه اردبیل با اشاره به توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان برای ایجاد جو یاس و ناامیدی در کشور، گفت: مردم نباید نگران تامین کالاهای اساسی در کشور باشند چرا که ارز مورد نیاز تامین این کالاها در کشور وجود دارد.

به گزارش برنا،آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه  اردبیل با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در خصوص توطئه‌های رسانه‌ای دشمن بر علیه اقتصاد ایران، اظهار داشت: اهالی استان دقت کنند ارز به حد کافی در کشور برای کالاهای اساسی و دارو و قطعات و راه اندازی صنایع موجود است. ملت ما به حرف دشمنان و افسران جنگ روانی دشمن گوش ندهند و از احتکار کالاهای اساسی در خانه ها به جد اجتناب کنند.

وی افزود: هرکس اقدام به احتکار کند به نهایت دنائت، پستی و رذیلت مرتکب شده و به ملت و کشور خودش خیانت کرده و به جای جنگ با دشمن به جنگ ملت خود آمده است.

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: به دستور دولت، خروج هرگونه کالای اساسی از مرز ممنوع است و اینجانب اخیرا با حضور در مرز بیله سوار شاهد اجرای این قانون بودم. این اقدام دولت بسیار شایسته و قابل تحسین است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل،ادامه داد: برای گذر از بحران محاصره، هم دولت و هم ملت وظیفه دارند.

عاملی بیان کرد: این فشار ادامه نخواهد یافت، 37 نخبه آمریکایی به ترامپ نامه نوشته اند که "این نظریه که ایران با فشار تسلیم می شود، یک خیال است". اخیرا آمریکا میزبان یک کنفرانسی است که عنوان آن، این چنین است "ایران، تقابل یا تعامل". ترامپ بالاخره به آنچه اوباما به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت، خواهد رسید که "ما به این نتیجه رسیدیم که مدیریت منطقه جز با همکاری ایران، ممکن نیست".

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز