امام جمعه شهر آیسک:

هنوز عده ای آرمانهای امام راحل را درک نکرده اند

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۸:۰۳
کد خبر: ۷۵۸۶۶۰
هنوز عده ای آرمانهای امام راحل را درک نکرده اند
امام جمعه آیسک با اشاره به اینکه امام از همان ابتدای انقلاب به دنبال آرمان بزرگ شکل گیری تمدن اسلامی و زمینه سازی حکومت حضرت مهدی بودند،گفت:عده ای آرمانهای امام راحل را درک نکرده اند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امام جمعه شهر آیسک در مراسم سوگواره شهدای عاشورایی فردوس با بیان اینکه قدرت ایمان و تقوا ما را در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان نگه داشت افزود: تقوا امروز در جامعه اسلامی مورد غفلت قرار گرفته و اگر می خواهیم برکت و رحمت الهی شامل حال ما شود باید برای تقویت تقوای خود برنامه داشته باشیم.

حجت الاسلام علی رادمرد تصریح کرد: در طول زندگی، انسان مومن به بلا مبتلا می شود ولی متوقف نمی شود واگر می خواهیم تحلیلی درستی در رفتار و تصمیم خود داشته باشیم باید به سه اصل مهم آرمان، اصول و واقعیات توجه داشته باشیم.

وی در تشریح این سه اصل گفت: امام راحل از همان ابتدای انقلاب به دنبال آرمان بزرگ شکل گیری تمدن اسلامی و زمینه سازی برای حکومت حضرت مهدی بودند ولی هنوز عده ای در چهل سالگی انقلاب آرمانهای ایشان را درک نکرده اند.

رادمرد تاکید کرد: برای داشتن یک تحلیل درست باید به اصول انقلاب پایبند باشیم که اسلام و پایه ریزی تمام احکام و برنامه های نظام باید بر مبنای اسلام باشد.

وی واقعیات را همان مسائل و مشکلاتی دانست که در آن زندگی می کنیم و اضافه کرد: انسان آرمان خواه و پایبند به اصول هرگز در واقعیات متوقف نمی شود بلکه با مدیریت صحیح از آن پلی می سازد برای رسیدن به آرمانها، کاری که شهیدان انجام دادند و هرگز در واقعیات متوقف نشدند.

وی آینده روشن جامعه را وابسته به میزان تقوا و ایمان مردم برشمرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر ازجمله ابزاری است که در مسیر کسب تقوای الهی خود را نشان می دهد.

امام جمعه آیسک تصمیم گیران جامعه را به حرکت در مسیر آرمانهای امام راحل و اسلام دعوت کرد و افزود: برای رسیدن به این آرمانها و  برکات دنیا و آخرت راهی جز تقوای الهی نداریم.

قرائت دکلمه  و اجرای برنامه تعزیه خوانی به مناسبت ایام محرم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز