دیدار پدیده‌ای ها با مدیرکل ورزش و جوانان

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۱:۴۷
کد خبر: ۷۵۹۵۸۲
دیدار پدیده‌ای ها با مدیرکل ورزش و جوانان
مدیران باشگاه پدیده و رییس هیات فوتبال استان با مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در این جلسه که جواد وطنخواه مدیرعامل ، مجتبی سرآسیایی قائم مقام باشگاه پدیده به همراه مهدی برادران رییس هیات فوتبال و جواد طاری بخش مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده حضور داشتند ، ضمن تبریک انتصاب فرزاد فتاحی ، مشکلات باشگاه پدیده نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وطنخواه در این جلسه با اشاره به مشکلات مالی باشگاه پدیده اظهار کرد: با توجه به کادر فنی و بازیکنان خوبی که در تیم حضور دارند خوشبختانه تا به اکنون توانسته ایم با کسب نتایج عالی و قرار گرفتن در صدر جدول ، نشاط اجتماعی خوبی را در شهر مشهد و استان ایجاد کنیم.

وی افزود: متاسفانه با وجود این نتایج خوب اما به دلیل مشکلات مالی که وجود دارد چند روزی تمرینات تیم به تعطیلی کشیده است و این نگرانی ما را از آینده تیم دو چندان کرده است.

مدیرعامل باشگاه پدیده افزود: در حال حاضر تنها کمک هایی که صورت گرفته است از سوی شهرداری مشهد بوده است و فرد یا ارگان دیگری برای حل مشکلات جلو نیامده است.

سرآسیایی قائم مقام باشگاه پدیده نیز گفت: شرایط تیم پدیده به عنوان تنها نماینده فوتبال شرق کشور بحرانی است و مسئولان باید راهکاری برای خروج تیم از بحران بیاندیشند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان اگر تا به امروز حمایتی از این تیم نداشت شک نداشته باشید که پدیده ای هم امروز وجود نداشت و این همه هواداری که به ورزشگاه می آیند تیمی برای تشویق و حمایت نداشتند.

برادران رییس هیات فوتبال خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: شرایط تیم پدیده امروز بسیار حاد است و ما اجازه نخواهیم داد تا این تیم هم به سرنوشت تیم هایی مثل ابومسلم و مشکی پوشان دچار شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه آقای فتاحی طی چند روز گدشته نشان دادند که بر روی مسایل تیم دغدغه دارند و قطعا این مسئله در چند روز آینده حل خواهد شد.

فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: ابتدا باید از تمامی اعضای باشگاه پدیده که با صدر نشینی در لیگ برتر فوتبال دل مردم خراسان را شاد کردند تشکر کنم و این موضوع را تبریک بگویم. وی ادامه داد: واقعیت این است که از اتفاقات رخ داده برای تیم پدیده من هم ناراحت هستم و حیف است تیمی با این پتانسیل ، روند صعودی اش از بین برود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: طی روز های قبل مذاکراتی با جناب رشیدیان استاندار خراسان رضوی داشتم و ایشان نیز به من دستور پیگیری مشکل این تیم را داده اند. علاوه بر این با وزیر ورزش و جوانان نیز تلفنی تماس گرفتم تا بتوانیم راهکاری برای کمک به تیم پدیده پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: متاسفانه قانون دست ما را برای کمک مستقیم به تیم های ورزشی خصوصی بسته است اما این طور نیست که دست روی دست بگذاریم تا این تیم در باتلاق فرو برود.

فتاحی افزود: تیم پدیده ویترین ورزش استان است و مردم هم حق دارند تا نگران این تیم باشند. همین چند روز قبل در بازدید از اماکن حاشیه شهر مشهد وقتی با ساکنین این منطقه صحبت می کردم همه عنوان می داشتند که به تیم پدیده کمک کنید در حالی که خودشان با کمبود امکانات روبرو هستتد. این امر نشان می دهد که تیم پدیده و نتایجش برای همه مردم شهر و استان مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اگر کسی یک بار فوتبال حرفه ای راددنبال کرده باشد متدجه می شود که کار در این حوزه چقدر سخت است و باید در این راه سخت به شما مدیران باشگاه پدیده دست مریزاد بگویم که با این همه مشکل تا اینجا این تیم را سراپا نگه داشته اید.

وی افزود: به عنوان متولی ورزش استان از تمام ظرفیت ها برای کمک به باشگاه استفاده خواهم کرد همچنین استاندار محترم هم جهت کمک و پیگیری مشکلات آمادگی خود را اعلام کردند و ما باید ظرفیت‌ها را برای ایشان بازگو کنیم. شما سرمربی با اخلاق و حرفه ای یعنی یحیی گل محمدی را در تیم دارید و من از ایشان هم درخواست می کنم تا با صحبت با بازیکنان تمرینات تیم را دوباره ادامه دهند و انشالله با قدرت در جام حذفی و بعد از آن در لیگ برتر شرکت نمایند. ما هم در اداره کل وظیفه خود می دانیم تا به این تیم کمک کنیم تا از بحران خارج شود و قطعا این موضوع را عملیاتی خواهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز