ابتکار ،تاکید کرد:

بحث اشتغال خانواده ها یکی از رویکردهای دولت دوازدهم است/ توجه به کانون خانواده یکی از سیاست های کلان کشوری است

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۵۹۷۲۴
بحث اشتغال خانواده ها یکی از رویکردهای دولت دوازدهم است/ توجه به کانون خانواده یکی از سیاست های کلان کشوری است
معاون رییس جمهور در امور بانوان وخانواده گفت:اختلال ارتباطی بین خانواده مهمترین معضل شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ معصومه ابتکار روز سه شنبه درنشست  گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی که در خرم آباد برگزار شده بود ،اظهار کرد: امروز لرستان بیست یکمین استانی است که طرح گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی در آن کلید خورده که امیدواریم موفق عمل کند.

او افزود: یکی از سیاست های کلان کشوری توجه به کانون خانواده است، زیرا امروزه موضوع خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است.

 ابتکار  خانواده  را پایه دارترین مامن برای حمایت جامعه و کانون رشد نسلهای آینده  دانست وتصریح کرد:  بحث اشتغال واقتصاد  خانواده ها یکی از رویکردهای دولت دوازدهم است.

او  گفت: اختلال ارتباطی مهمترین مسائل خانواده شناسایی شده و یک معضل است واز این رو این گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی با کمک سازمانهای مردم نهاد، احزاب و گروه های مرجع سیاسی می توانند تاثیرگذار باشند.

ابتکار  با بیان اینکه امروز اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی مورد توجه دولت است،یادآورشد: امروز خانواده ها دچار لکنت های ارتباطی شده وشاهد  گسست بین اعضای خانواده ها هستیم که این امر یک زنگ خطر برای جامعه محسوب می شود.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه هدفمان  تبدیل  موضوع خانواده به یک گفتگوی ملی  است ،خاطر نشان کرد: با توجه به شکاف بین نسلی موجود در کشور گاهی اوقات سالمندان در ارتباط  با فرزندان  و بقیه افراد در خانواده احساس تنهایی وانزوا  می کنند.

 ابتکار همچنین با بیان اینکه طرح گفت وگوی ملی خانواده وبین نسلی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم در حال  انجام  است از اجرای این طرح در  ۳۱ استان طی مرحله اول  و در ۵۰ نقطه طی مرحله دوم در سرتاسر کشور خبرداد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز