دبیر ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با جعل اسناد رسمی کشور خبر داد؛

رشد منفی دو درصدی جعل اسناد پایه کشور در ۶ ماهه نخست امسال

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۰:۱۸
کد خبر: ۷۶۰۱۳۷
با حضور دبیر ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با جعل اسناد رسمی کشور، هشتمین همایش آموزشی این حوزه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کاظم شادکام در این همایش آموزشی از رشد منفی دو درصدی جعل اسناد پایه کشور در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: این ستاد در سال 81 با دستور رهبر معظم انقلاب تشکیل شد.

وی با اشاره به رشد 23 درصدی جعل اسناد در سال 93، گفت: با روش های پیشگیرانه و اطلاع رسانی مناسب طی این سال ها، شاهد رشد منفی جعل اسناد پایه در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رسیده ایم.

دبیر ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با جعل اسناد رسمی کشور اظهار داشت: در این همایش های آموزشی به دنبال آموزش و اطلاع رسانی هستیم تا بتوانیم  از جعل سایر اسناد همانند اسناد پایه جلوگیری کنیم.

شادکام، جعل را نردبان دسترسی به سایر جرائم دانست و گفت: در کارگروه های آموزش، فنی و رایانه، بررسی و نظارت و حقوقی راهکارهای پیشگیری و مقابله با این جرم بررسی می شود.

محمد حسین صالحی مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی نیز در این همایش اظهار داشت: جعل اسناد یک معضل اساسی در حوزه های مالی و اسناد رسمی به شمار می رود.

وی افزود: خراسان رضوی به لحاظ فراوانی دومین استان کشور و  از نرخ جمعیت هفدهمین استان کشور محسوب می شود که این دوره آموزشی در راستای ارتقا آگاهی و آموزش دست اندرکاران با هدف کاهش جعل اسناد رسمی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز