رئیس سازمان ایمیدرو:

۶۲ مورد از وام معاد در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ۲ سال تمدید شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۵:۰۹
کد خبر: ۷۶۰۶۸۱
۶۲ مورد از وام معاد  در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ۲ سال تمدید شد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بزرگ‌ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همت سازمان بهزیستی افتتاح شد.

n33

مهدی کرباسیان معاون وزیر صمت و رئیس سازمان ایمیدرو اظهار داشت: این مرکز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال طی هفت ماه با حمایت مالی سازمان ایمیدرو ساخته شده است، و امکان ارائه خدمات به سه‌هزار و ۹۰۰ نفر از معلولان این منطقه را دارد.

n3650473-6661458

او افزود: ساخت این مجتمع توانبخشی از ۲۰ اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده است و پیش‌بینی ما این بود تا اوایل مرداد به بهره‌برداری برسد که به دلیل برخی مشکلات پیش آمده امروز شاهد افتتاح آن بودیم.

رئیس سازمان ایمیدرو ادامه داد: این مرکز با الگو گرفتن از پیشرفته‌ترین مراکز کشور ساخته شده است، و سازمان ایمیدرو از نظر مهندسی از بهترین مصالح برای ساخت این مجتمع استفاده کرده است.

n36

کرباسیان ادامه داد: برای ساخت این پروژه سه میلیارد تومان هزینه شد که ۱.۵میلیارد تومان آن را ایمیدرو از محل مسئولیت اجتماعی تقبل کردو مابقی هم با همکاری چند شرکت دیگر تامین شده است.

او به سایر خدمات سازمان ایمیدرو اشاره کرد و افزود: تمدید ۲ساله ۶۲ مورد از وام معادن استان کرمانشاه از دیگر اقدامات این سازمان در مناطق زلزله‌زده است.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کمبودی برای تامین مصالح مورد نیاز بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نداریم.

کرباسیان در حاشیه مراسم افتتاح ۳۱ واحد روستایی بازسازی شده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در روستای آبدالان شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت از ابتدای کار بازسازی به مسئولیت خود در تامین مصالح ساختمانی از جمله میل گرد، آهن‌آلات، سیمان و ... عمل کرد.

او با بیان اینکه تامین مصالح برای بازسازی مناطق زلزله زده ادامه خواهد داشت، افزود: مردم نگرانی بابت کمبود مصالح و افزایش قیمت آن نداشته باشند.

کرباسیان ادامه داد: مصالح مورد نیاز بازسازی از طریق واحدهای بزرگ کشور از جمله فولاد خوزستان، فولاد خراسان، صنایع سیمان از جمله کارخانجات سیمان کرمانشاه و ... تامین خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان ایمیدرو جلسه ای در خصوص تامین مصالح برگزار خواهد شد و اگر نواقصی وجود داشته باشد، مرتفع می‌شود.

او کیفیت منازل بازسازی شده را مهمترین نکته دانست و افزود: باید از مصالح با کیفیت استفاده کنیم تا اگر دوباره زلزله‌ای رخ داد شاهد بروز مشکل نباشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز