یک کشته در واژگونی مینی‌بوس در محور ملایر- سامن

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۰:۲۳
کد خبر: ۷۶۱۸۷۳
یک کشته در واژگونی مینی‌بوس در محور ملایر- سامن
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور ملایر- سامن یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ ‌وحید جوادی ‌در این رابطه اعلام کرد: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی خودروی مینی‌بوس در محور ملایر- سامن، به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امداد و نجات آتش‌نشانی به همراه مأموران با تجهیزات کامل به آدرس فوق حرکت کرد.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن با مشاهده اینکه راننده خودرو زیر خودرو گیر کرده، با وسیله جک سوسماری و بالشتک بادی نسبت به آزاد کردن راننده از زیر مینی‌بوس اقدام کردند.

جوادی افزود: قبل از اطلاع و رسیدن مأموران راننده به علت ضربه و واژگونی خودرو فوت شده بود که با هماهنگی عوامل بهشت هاجر فرد فوت شده را به سردخانه انتقال دادند و پس از تهیه و تنظیم صورتجلسه به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر در بخش دیگری از سخنانش به بروز تصادف خودروی سواری پراید با وانت در محور ملایر- نهاوند اشاره و خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی توسط رهگذران در جاده مذکور با سامانه ۱۲۵،‌ یک دستگاه خودروی سنگین به همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل اعلام شده اعزام شدند و پس از رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا برای جلوگیری از ‌انفجار احتمالی سر باطری‌های خودروها را قطع کردند.

جوادی ادامه داد: آتش‌نشانان سپس وسایلی از قطعات خودروهای بهم خورده ‌را جداسازی کردند و سرنشین‌های گرفتار شده در خودروها را نجات دادند و پس از بیرون آوردن آنها، با هماهنگی ‌با نیروهای ۱۱۵ مجروهان حادثه به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر برای مداوا انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: خوشبختانه ‌در این حادثه کسی صدمه جانی ندید و در پایان با تهیه صورتجلسه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به ایستگاه خود بازگشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز