عضو سابق شورای اسلامی شهر مشهد:

ارسال پیامک به نمایندگان را خودم اطلاع دادم

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۶:۱۹
کد خبر: ۷۶۲۱۲۶
ارسال پیامک به نمایندگان را خودم اطلاع دادم
عضو سابق شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در جواب اینستاگرامی خود به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی مصر هستم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «خلیل موحدی»، عضو سابق شورای اسلامی شهر مشهد، گفت: ارسال پیامک  به نمایندگان را خود بنده به معاون استاندار اطلاع دادم.

لازم به ذکر است عضو سابق شورای اسلامی شهر مشهد در واکنش به مصاحبه نوروزیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی درباره ارسال پیامک ها نوشت: معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی مصاحبه تان را به گوش بنده رساندند گرچه مطالب شما آن قدر سبک طرح گردیده بود که موجب خجالت بنده گردیده و ضرورتی به پاسخ نمی نماید. لیکن از حیث تنویر افکار عمومی بیانی نکاتی چند خالی از لطف نیست اولا در همین مصاحبه کوتاه حضرتعالی چند تناقض کوتاه موج می زند که نشان دهنده دست خالی شما برای سرکوب و مقابله  با روشنگری انقلابیون است و عملکرد ناکارامد دولت تدبیر شما رو مجبور به حاشیه سازی به جای پاسخگویی نموده است.

وی در ادامه ضمن ارائه اتهاماتی به نمایندگان مجلس با الفاظی همچون نمایندگان بیسواد، ترسو،  لیست انگلیسی، بارسنگین خیانت سعی بر توجیه اقدامات انجام شده در این مرکز فرهنگی نمود.

خلیل موحد در انتهای پستش اورده است: من در پایان عرض می کنم اولا به جای تهدید امران به معروف و ناهیان از منکر به وظیفه ذاتی خودتان بپردازید... ثانیا به جای مصاحبه های غیر کارشناسی و رفتارهای ژورنالیسیتی بهتر است یکی از چندین دعوت ما را بپذیرید و نترسید و در میان مردم برای پاسخگویی حاضر شوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز