توزیع تخم‌مرغ در محلات محروم استان‌های تهران و البرز

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۱:۳۹
کد خبر: ۷۶۲۶۳۴
توزیع تخم‌مرغ در محلات محروم استان‌های تهران و البرز
رئیس موسسه علوم دامی کشور از توزیع تخم‌مرغ در محلات محروم استان‌های تهران و البرز با همکاری شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا:‌سعید اسماعیل‌خانیان صبح سه‌شنبه در همایش روز جهانی تخم‌مرغ که در موسسه تحقیقات علوم دامی کشور واقع در کرج برگزار شد، اظهار کرد: ترویج، توسعه و علمی کردن صنعت دام‌پروری کشور از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

وی گفت: مراحل مختلف صنعت تولید تخم‌مرغ فرا بخشی و مشتمل بر فرآیندهایی ازجمله پرورش جوجه، تولید تخم‌مرغ و سپس طی کردن ادامه چرخه مصرف در صنایع غذایی و انسانی است.

رئیس موسسه تحقیقات علوم دامی کشور با تأکید برافزایش سرانه مصرف تخم‌مرغ در کشور، افزود: فرآیند تولید و عرضه محصول دو بخش مهم در زنجیره این ماده غذایی ارزشمند است امیدواریم در قالب دنبال کردن این اهداف به هم‌اندیشی‌های مؤثر میان نهادهای مرتبط در توسعه صنعت تخم‌مرغ برسیم.

اسماعیل‌خانیان با اشاره به اهمیت ترویج مصرف تخم‌مرغ در جامعه به دلیل ارزش غذایی بالا، گفت: این ماده غذایی دارای پروتئین بسیاری است که باید در سبد خانوار قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه درزمینهٔ ترویج مصرف تخم‌مرغ در سطح جامعه برنامه‌ریزی‌های زیادی شده است، گفت: توزیع بسته‌هایی تخم‌مرغ آب پز در سطح مدارس و ایستگاه های های مترو پایتخت طی روزهای شانزده و هفدهم مهرماه جاری انجام شد.

رئیس موسسه علوم دامی کشور گفت: در کنار این اقدامات با همکاری شهرداری‌های البرز و تهران نیز در خصوص توزیع تخم‌مرغ در محلات محروم اقدام کرده‌ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز