مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک:

در چارچوب قانون حرکت می کنیم / حمایت از فوتسال در دستور کار ایرالکو قرار دارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۶۴۳۸۹
در چارچوب قانون حرکت می کنیم / حمایت از فوتسال در دستور کار ایرالکو قرار دارد
مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: هدف باشگاه آلومینیوم اراک، حمایت بیشتر از فوتسال است.

به گزارش برنا از اراک ، علیرضا دهشمند در گفت و گوی اختصاصی با برنا گفت: با توجه به نظر مدیرعامل شرکت آلومینیوم اراک، اعضای هیات مدیره و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم مقرر شد دو رشته ورزشی که به صورت حرفه ای در این کارخانه فعالیت می کنند زیر نظر باشگاه فعالیت کنند.

وی افزود: به دلیل اینکه بخش تربیت بدنی کارخانه آلومینیوم در زمینه کارگری فعالیت دارد و در حوزه  ورزشهای حرفه ای با یک سری محدودیت ها مواجه هستند مقرر شد در این بخش اختیارات به باشگاه انتقال پیدا کند.

دهشمند ادامه داد: در این راستا تیم فوتسال و هندبال آلومینیوم که هر دو در لیگ یک کشور هستند زیر نظر باشگاه فعالیت می کنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک یادآور شد:  در حال حاضر نماینده  فوتسال ایرالکو  در هفته پنجم مسابقات حضور دارد، اما مسابقات هندبال فعلا آغاز  نشده است.

وی ضمن تاکید به هدف باشگاه در جهت حمایت از فوتسال گفت: باشگاه و بخش تربیت بدنی شرکت ایرالکو در کنار یکدیگر و در جهت حمایت از تیم فوتسال تلاش می کنند.

دهشمند بیان کرد: انتقال این رشته های ورزشی به باشگاه صرفا در جهت ارائه خدمات به تیم فوتسال بوده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: مسئولیت ها و تصمیم گیری ها بر عهده  حاجی وند  مدیر تربیت بدنی شرکت و مدیر تیم های فوتسال باشگاه آلومینیوم است.

وی تاکید کرد: ما در باشگاه آلومینیوم به دنبال تغییرات در جهت کاهش یا افزایش قرارداد و جابه جایی بازیکنان نیستیم، بلکه در چارچوب قانون حرکت می کنیم و بیشتر به دنبال حمایت از تیم فوتسال هستیم.

دهشمند در پایان گفت: تمام مسائل فنی از صفر تا صد تیم فوتسال نیز زیر نظر حاجی وند و نبی ا... رضایی دنبال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز