بهرام آقاخانی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی – ورزشی در هفته تربیت بدنی اجرا می کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۲:۰۰
کد خبر: ۷۶۴۴۵۳
بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی – ورزشی در هفته تربیت بدنی اجرا می کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 800 برنامه فرهنگی – ورزشی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان اجرا خواهد شد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در آستانه فرارسیدن هفته تربیت بدنی افزود: به صورت طبیعی نگاه دست اندکاران ورزش باید به این شکل باشد که تمام روزها و هفته ها را ویژه تربیت بدنی بدانند ولی از این فرصت تقویمی "هفته تربیت بدنی" هم برای ارتقای کمی و کیفی ورزش و نهادینه کردن آن در قالب خانواده هاهم باید به طرز مطلوبی استفاده شود.

وی افزود: برنامه های هفته تربیت بدنی را در سال 1397 در 3 محور همگانی، قهرمانی و فرهنگی پیش بینی کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم همه آنها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص برنامه های ورزش همگانی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص لزوم گسترش ورزش همگانی برنامه های زیادی را در این بخش تدارک دیده ایم. 50 همایش کوهروی، 50 همایش پیاده روی، 15 همایش دوچرخه سواری، 15 برنامه به صدا درآوردن زنگ مدارس و ورزش صبحگاهی دانش آموزان و 30 جشنواره "ورزش – روستا و طبیعت" برنامه هایی هستند که در بعد ورزش همگانی در سرتاسر استان اجرا خواهد شد.
آقاخانی در مورد برنامه های پیش بینی شده برای ورزش قهرمانی گفت: در این مقوله هم نگاه به عامه مردم در برنامه های ما دیده می شود به شکلی که 300 همایش ورزش محلات در نقاط مرکزی شهرها و بخش ها و روستاها تدارک دیده ایم. 12 جشنواره استانی سریع ترین و بلندترین دختر و پسر، 200 برنامه مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، 10 مورد برگزاری مسابقات کارکنان دولت و برگزاری مسابقات ورزشی در بین اعضای سازمان های مردم نهاد از جمله برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی در حوزه ورزش قهرمانی هستند.
وی تاکید کرد: البته در حوزه ورزش قهرمانی میزبان دو رویداد کشوری هم خواهیم بود. مسابقات قهرمانی کشور ورزش باستانی و رقابتهای شمشیربازی قهرمانی کشور در طول هفته تربیت بدنی به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برنامه های فرهنگی هفته تربیت بدنی و ورزش را هم چنین توضیح داد: عطر افشانی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، سلسله جلسات نقد 40 کتاب و رونمایی از کتاب ورزشی(فوتبال اردبیل بر فراز فلق به قلم استاد نادر پرستار)، بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم مقصود بایرامی اسطوره فوتبال اردبیل، نشست دبیران و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان، نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه گردشگری و برگزاری نشست های خبری و گزارش های تولیدی در حوزه جوانان برای صداو سیما جزو برنامه های فرهنگی این هفته در استان اردبیل هستند.
آقاخانی در پایان گفت: امیدواریم با هماهنگی و درایت تمام دست اندرکاران، برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش تمام و کمال و با بهترین کیفیت در استان اردبیل اجرا شوند ولی باردیگر به تمام همکاران خود و اهالی ورزش تاکید می کنم که اگر نگاه واقع بینانه ای به سلامت جامعه و آینده جوانان خود داشته باشیم، باید تمام روزها و هفته ها را ویژه تربیت بدنی و ورزش بدانیم و خود را به یک بازه زمانی محدود نکنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز