چراغ سبز شورای شهر به فعالیتهای باشگاه شهرداری؛

بازگشت امید به اهالی ورزش

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۸:۵۶
کد خبر: ۷۶۴۶۴۸
بازگشت امید به اهالی ورزش
یک سال و چند ماه پیش بود که خبر انحلال باشگاه شهرداری اراک موجی از نا امیدی را در بین اهالی ورزش استان به راه انداخت ، باشگاهی که توانسته بود در طول فعالیت خود هویت جدیدی را به واسطه حضور پر شور هواداران در رشته های والیبال و بستکتبال به کلانشهر اراک اهدا کند.

به گزارش برنا از اراک ، به طوری که علی رغم حضور تیم های قدیمی در این رشته ها هفته های متوالی اراکی ها به عنوان پرشور ترین هواداران بسکتبال معرفی شدند.

اما چندی نگذشت که مهر تعطیلی بر روی باشگاه شهرداری زده شد و اهالی ورزش به همراه مدیر ارشد ورزش استان از هیچ تلاشی برای برداشتن این مهر دریغ نمی کرند.

اما پاسخ ها همه یکی بود ( منع قانونی وزارت کشور برای تیم داری حرفه ای شهرداری ها)  پاسخی که بیشتر به بهانه ای از سوی شهرداری شبیه بود.

 اما با ورود آقازاده، استاندار مرکزی و پیگیری های وی با وزارت کشور در خصوص از سرگیری فعالیت های باشگاه روزنه های امید در دل اهالی ورزش باز شد.

این رایزنی ها همزمان با روی کار آمدن پنجمین دوره از شورای شهر اراک و حضور مدیری جوان و با انگیزه در مسند مدیرکل ورزش و جوانان مرکزی شتاب گرفت. 

از سرگیری فعالیت باشگاه شهرداری اراک که به خواست و مطالبه ای جدی بین اهالی ورزش و ورزش دوستان تبدیل شده بود؛ راهی به جز پاسخ مثبت به مطالبه مردم پیش روی شهرداری قرار نمی داد که البته تعلل در این زمینه از سوی این نهاد کمی مورد بحث بود. 

به هر روی با وجود تمام فراز و نشیب های این راه و البته تلاشهای پیدا و پنهان برایِ لابی گری به منظور تصاحب مسند مدیرعاملی باشگاه شهرداری پیش از رای مثبت به از سرگیری فعالیتهای این باشگاه! بالاخره شورای شهر در آخرین جلسه از صحن رسمی خود به آغاز فعالیتهای باشگاه شهرداری اراک چراغ سبز نشان داد و تلاشهای مدیریت ارشد استان و اداره کل ورزش و جوانان به ثمر نشست تا باری دیگر شاهد تزریق نشاط به جامعه شهری اراک باشیم.

 

یادداشت : امین بیرامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز