معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی :

نمایشگاه تخصصی الکامپ در اراک برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۴:۴۷
کد خبر: ۷۶۴۷۷۱
نمایشگاه تخصصی الکامپ در اراک برگزار می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ با حضور مسئولان کشوری و استانی در اراک خبر داد.

به گزارش برنا از اراک-سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه الکامپ در استانداری مرکزی گفت: اراک 30 مهرماه میزبان سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ با حضور مسئولان کشوری و استانی است.

وی گفت: این نمایشگاه با حضور شرکت هایی در زمینه اینترنت، امنیت ماشین های اداری هوشمند سازی، سخت افزار، نرم افزار، شبکه و ارتباطات، تلفن همراه و تبلت، اتومسیون اداری، رسانه، دیجیتال رباتیک، دولت و بانکداری الکترونیک برگزارمی شود.

فرخی ضمن اشاره به اختصاص 2 هزار مترمربع فضا برای نمایشگاه، عنوان کرد: مسابقات رباتیک و گیم سنتر و برگزاری هشت سمینار از دیگر بخش هایی است که برای این نمایشگاه پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی همچنین از برگزاری نخستین دوره استارات دما در این نمایشگاه خبر داد و گفت: بنابراین از سرمایه گذاران برای بازدید از طرح ها و اختراعات با هدف بازیابی و سرمایه گذاری دعوت می شود.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در اراک به همت استانداری مرکزی، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان صنفی رایانه ای استان برگزار می شود.

این نمایشگاه به مدت پنج روز از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک دایر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز