مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان:

انجام بیش از ۱۱ هزار متر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در کمیجان

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۸:۴۴
کد خبر: ۷۶۵۲۹۱
انجام بیش از ۱۱ هزار متر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در کمیجان
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کمیجان گفت: 11 هزار و 300 متر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب امسال در روستاهای این شهرستان انجام شد.

به گزارش برنا از اراک- محمدرضا نعیمی افزود: این خطوط در روستاهای یساول، آمره، دره سبز، میدانک، فتح آباد و وفس انجام شده است.

وی اظهار کرد: ساخت و تجهیز 2 ایستگاه پمپاژ در روستاهای امامزاده عباس و سمقاور، فنس کشی 2 مخزن و ایستگاه پمپاژ در روستاهای سمقاور و دره سبز و تعویض 220 مورد کنتور خراب در نیمه نخست امسال عملیاتی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کمیجان گفت: 527 مورد شکستگی در خطوط لوله روستاهای شهرستان کمیجان با اطلاع گروه اتفاقات به سرعت وارد عمل شد و نسبت به ترمیم آن اقدام شده است.

نعیمی افزود: تعویض 2 پمپ آب روستایی، رفع 12 خرابی تله متری، تعویض و بازسازی شبکه فرسوده به طول 320 متر، رفع 13 شکستگی پنهان با استفاده از دستگاه نشت یاب از دیگر اقدامات سال جاری آب و فاضلاب کمیجان است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کمیجان گفت: 37 سرویس تانکرآبرسان به روستای ولید آباد و خرید و نصب 2عدد پمپ و تجهیز چاه کمکی در روستاهای فرک و میدانک از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای تامین آب مردم در فصل گرما بوده است.

نعیمی بیان کرد: مشکلی در کیفیت آب روستاهای شهرستان کمیجان وجود ندارد و چهار سامانه گندزدایی در روستاهای شهرستان برای اطمینان از کیفیت آب مستقر شده است.

وی اظهار داشت: 18 رزمایش پیمایشی در روستاهای شهرستان کمیجان در سال جاری انجام شد و سه هزار و 237 مشترک از لحاظ خرابی کنتور، میزان مصرف مشترک و وجود انشعاب های غیرمجاز پیمایش شدند که 25 کنتور خراب و 19 مشترک غیرمجاز شناسایی شد.

کمیجان از توابع استان مرکزی و دارای 39 هزار نفر جمعیت است که در 101 کیلومتری اراک واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز