معاون استانداری کرمانشاه:

جشنواره سنگنوردی "بیستون" باید نام کرمانشاه را به قله ببرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۳:۰۳
کد خبر: ۷۶۵۴۴۳
جشنواره سنگنوردی بیستون باید نام کرمانشاه را به قله ببرد
شرکت کنندگان خارجی در این جشنواره را باید سفیران پیام صلح و امنیت ایران اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست هماهنگی کمیته‌های برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی در بیستون با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد.

محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی در بیستون فرصتی طلایی برای ایجاد امید و نشاط بخشی به جامعه است.

او افزود: باید با عرق ملی و استانی برای جشنواره سنگنوردی کار کنیم تا نام کرمانشاه به قله برسد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بر لزوم تبلیغات گسترده و کشوری برای این جشنواره تاکید کرد و گفت: باید طوری عمل کرد که آورده‌های این جشنواره بیشتر از هزینه‌ای باشد که برای برپایی آن می‌شود.

الهی‌تبار ادامه داد:  بیستون نماد زیبایی‌ها و ظرفیت‌های تاریخی استان کرمانشاه است.

او افزود: متولیان برپایی جشنواره باید از رسانه ملی و فضای مجازی برای انتقال پیام استان کرمانشاه بهره ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه به شرایط کشور و تمرکز بدخواهان روی جنگ روانی اشاره  کرد و گفت: هر اندازه که فضاهای جشنواره‌ای و امیدبخش در کشور تقویت شوند، توانسته‌ایم با این جنگ روانی مقابله به‌مثل کنیم.

الهی‌تبار با تاکید بر برپایی هرچه زیباتر جشنواره سنگنوردی بیستون ادامه داد: شرکت کنندگان خارجی در این جشنواره را باید سفیران پیام صلح و امنیت ایران اسلامی دانست و طوری عمل کرد که توانایی ایران در برپایی برنامه‌های بین‌المللی آن هم در مناطق مرزی کشور را نشان دهد.

او  به بازدید خود از سایت بیستون اشاره کرد و افزود: امکانات و موقعیت منطقه  برای برپایی جشنواره بسیار مطلوب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: دسترسی نزدیک به راه اصلی، امکانات زیرساختی و کاروانسرایی که وجود دارد زمینه برای برپایی یک جشن و جشنواره ملی و بین‌المللی را فراهم کرده است.

الهی‌تبار در پایان این نشست از دستگاه‌های متولی برپایی جشنواره سنگنوردی بیستون خواست که هرچه در توان دارند برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بکار گیرند تا استان شاهد رویداد فرهنگی شایسته‌ای باشد.

گفتنی است که جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون قرار است 29 مهر برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز