استاندار لرستان:

در شرایط کنونی کشور نیازمند وحدت و همدلی هستیم/ مشکلات استان نسبت به میانگین کشوری مطلوب است

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۱:۴۲
کد خبر: ۷۶۶۱۹۸
در شرایط کنونی کشور نیازمند وحدت و همدلی  هستیم/ مشکلات استان نسبت به میانگین کشوری مطلوب است
سید موسی خادمی گفت:در شرایط امروز کشور وحدت و همدلی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛خادمی روز پنجشنبه در همایش فصلی ائمه جمعه  لرستان که در دفتر آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد برگزار شده بود ، اظهار کرد: این همکاری و وحدت یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت و یک وظیفه همگانی است که البته این به معنی عدم بیان نقدها و مشکلات نیست اما وحدت و همدلی باید در رأس امور قرار گیرد.

او افزود: بخش عمده ای از سختیها سپری شده و دشمنان کشور هرچه می خواستند انجام دادند، همه می دانند که مشکلات در آینده ای نزدیک حل خواهند شد اما کسانی که در این مسیر همکاری نکردند بعدا پشیمان خواهند شد.

خادمی  مشکلات استان را نسبت به میانگین کشوری مطلوب ارزیابی کرد و  یادآورشد: با همراهی مردم و مسئولان، لرستان جایگاه بهتری را در کشور کسب می‌کند.

او با بیان اینکه   هم در سطح ملی ضعف ها و هم در سطح استانی  مشکلاتی وجود دارد ،خاطر نشان کرد: این سیستم بی عیب و نقص نیست ولی باید  کمک کنیم  تا عیب ها برطرف شود.

خادمی  با بیان این نکته که  در چند ماه اخیر کشور مشکلاتی داشت و ما جزو استان هایی بودیم که کمتر مشکل داشتیم،گفت:  در بخش عمرانی و اقتصادی با همین آهنگ در استان دارد کار انجام می شود واگرچه محدودیت ها زیاد است  ولیکن  مجموع شرایط ما مناسب است.

استاندار لرستان بابیان اینکه  از رهنمودهای ائمه جمعه در خدمت رسانی به مردم استفاده می کنیم  خاطر نشان  کرد: از آیت الله میرعمادی به واسطه همه حمایت های خوبی که ازدستگاه های اجرایی دارند تقدیر  و تشکر می کنم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز