در جلسه مسئولان مربوطه تاکید شد؛

مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران و اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مسیر مشارکت

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۱:۵۷
کد خبر: ۷۶۶۳۴۷
مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران و اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مسیر مشارکت
در جلسه مسئولان مربوطه تاکید شد مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران و اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مسیر مشارکت گام بردارند.

عادل عالیشان، معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران و مهدوی، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، با سرهنگ غفارپور، فرمانده جهادی مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران، سرهنگ قلیزاده، جانشین و رضا محسنی، عضو شورای عالی اندیشه ورز ورزش سپاه کربلا و  ابوالحسنی دیدار کردند.

در این دیدار که در مرکز مدیریت تربیت بدنی سپاه کربلا برگزار شد، سرهنگ غفارپور ضمن خوشامد به مهمانان، مرکز تربیت بدنی سپاه را به‌عنوان متولی ورزش بسیج مازندران معرفی و از سازمان‌های همکار مانند بسیج ورزشکاران که با رویکرد فرهنگی در این مسیر کمک حال مرکز می‌باشند تشکر کرد.

برشمردن ظرفیت‌های اجرایی هیات‌های تحت مدیریت مرکز و ایجاد بستر مناسب جهت تعامل با هیات‌های ورزشی از دیگر نکات مورد بحث بود.

در ادامه این جلسه رضا محسنی ضمن تشکر از حمایت، فعالیت و خدمت ارزشمند عالیشان ابراز امیدواری کرد با ایجاد تعامل بیشتر بین مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا و اداره کل ورزش و جوانان شاهد خلق اتفاقات ورزشی خوشایندتری باشیم و اداره کل ورزش استان از ظرفیت‌های تحت اختیار مرکز به شکل کاربردی‌تری بهره برداری نماید.

عادل عالیشان ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه اذعان داشت در میان دستگاه‌های اجرایی و نظامی که  کمک کار ورزش هستند سهم سپاه غیر قابل انکار و برجسته‌تر از سایرین می‌باشد که با تداوم این جلسات حتما در مسیر مشارکت و تعالی قرار خواهد گرفت.

مهدوی هم ضمن توجه به ورزش روستایی و استفاده از ظرفیت پایگاه‌ها و حوزه‌ها خاطرنشان کرد از این مشارکت بهره‌برداری‌های لازم صورت پذیرد.

در پایان بررسی برنامه اجرایی مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا به مناسبت هفته تربیت بدنی در دستور کار قرار گرفت و با مشارکت مرکز و اداره کل به نواحی شهرستان‌ها و ادارات ورزش ابلاغ شد.

photo_2018-10-16_20-07-20

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز