مدیرکل اداره ورزش و جوانان در دیدار با امام جمعه کرمانشاه:

ورزش عامل صلح و نزدیکی ملت‌هاست

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۶:۳۶
کد خبر: ۷۶۶۳۹۹
ورزش عامل صلح و نزدیکی ملت‌هاست
بیش از300 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت‌بدنی ورزش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جامعه ورزش وجوانان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و روسای هیأت‌های ورزشی استان کرمانشاه در اولین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضرت آیت الله علما  نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

153985823314813o6tohgkanttjn1b3760gsp77

در اولین روز از هفته تربیت بدنی و و رزش جامعه ورزش وجوانان استان کرمانشاه به دیدار حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه رفتند.

 صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در این دیدار  ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش به تشریح برنامه‌های این هفته در سطح استان کرمانشاه پرداخت و گفت: بیش از 300 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او افزود: مهم‌ترین آنها برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون در روز 29مهر ماه جاری در محوطه تاریخی بیستون با حضور بیش از 150ورزشکار داخلی و خارجی از ده کشور جهان می‌باشد.

153985822143713o6tohgkanttjn1b3760gsp77

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری مسابقات ورزشی جهانی به میزبانی استان کرمانشاه موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه و شناساندن فرهنگ غنی ایرانی به شرکت کنندگان خارجی است.

رحیمی ادامه داد: ورزش همواره باعث ایجاد صلح و دوستی و نزدیکی بین ملت‌ها می‌شود.

او افزود: مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در بهمن ماه جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری المپیاد ورزش محلات در شهر روستا در سطح استان کرمانشاه یکی دیگر از برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز