امام جمعه اردبیل:

آمریکا همه سنگهای خود را پرتاب کرده است/برای تحریم آبان چیزی ندارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۶:۵۷
کد خبر: ۷۶۶۵۰۹
آمریکا همه سنگهای خود را پرتاب کرده است/برای تحریم آبان چیزی ندارد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تشریح اهمیت پیروزی در تحریم‌های اعمال شده برعلیه کشورمان گفت: بعضی ها در این امتحان الهی مردود شدند و به ملت خود خیانت کردند.

به گزارش برنا،آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: تحریمی که آمریکا بر علیه ایران درست کرده به یک امر کاملا حیثیتی برای آمریکا تبدیل شده است.

وی ادامه داد: آمریکا فکر همه چیز را کرده بود، ولی فکر این را نکرده بود که با بسیج فوق العاده توان آمریکا در تحریم بر علیه ایران اگر این تحریم جواب ندهد؛ به کلی بی آبرو و بی حیثیت می شود. به همین جهت آمریکا خودش را به آب و آتش می زند تا در برابر افکار عمومی دنیا شکسته نشود. در این مسیر آمریکا مثل انسان غرق شونده دست به هر اقدام سخیفی می زند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: تحریم چند بانک و شرکت که این هفته انجام گرفت، جزو این اقدامات سخیف است. بانک های ایران، مراوده مالی با آمریکا و بلکه با دنیا ندارند و آمریکا هرچه در توان خود بوده قبلا در حق آنها انجام داده است و لذا برای تحریم آبان هم چیزی ندارد و تمام سنگ های خود را پرتاب کرده است. به همین جهت حمله آمریکا به بازار بورس ایران، این هفته کاملا شکست خورد و شاخص بورس بالا رفت.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن تصریح کرده که در برابر مکر و حیله کفار ساکت نمی ماند و با مکر خود، مکر آنها را از بین می برد. یک مکر خداوندی این بود که عقل آنها را تعطیل کرد و درباره خاشقچی خیانتی مرتکب شدند که با آن جایگاه بین المللی ایران اوج گرفت و موقعیت آنها در انظار ملت ها و دولت ها ویران شد.

عاملی با بیان اینکه پیروزی در تحریم همچنانکه برای آمریکا امر حیثیتی است، برای ما هم امر حیثیتی و حیاتی است از این رو هم دولت و هم ملت در این جنگ نابرابر وظیفه خطیر دارند، تاکید کرد که برخی ها در این مسئله نمره قبولی نگرفته و به ملت و کشور خود خیانت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز