رشد صد در صدی برنامه های هفته تربیت بدنی

آقاخانی:اردبیل میزبان سه رویداد مهم ورزشی در هفته تربیت بدنی

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۶:۵۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۷۰۳۵
آقاخانی:اردبیل میزبان سه رویداد مهم ورزشی در هفته تربیت بدنی
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:بیش از 800 برنامه فرهنگی – ورزشی بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می گردد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در حاشیه مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی امیدهای کشور در سالن رضازاده اردبیل با بیان این مطلب گفت: این تعداد برنامه به نسبت سال گذشته دو برابر افزایش یافته که در هفته تربیت بدنی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی با هدف ارتقای نشاط و شادابی افراد جامعه برگزار می‌شود.

وی ضرورت توسعه ورزش در جامعه به ویژه توجه به ورزش همگانی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در گرامیداشت هفته تربیت بدنی سه رویداد مهم کشوری شامل مسابقات قهرمانی پهلوانی و زورخانه‌ای امیدهای کشور، شمشیربازی جوانان و ووشوی قهرمانی کشور در اردبیل برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ما در نشست هایی که با 18 رئیس فدراسیون در سفر به استان اردبیل داشتیم، رایزنی‌هایی صورت گرفته تا اردبیل در رشته‌های مختلف میزبان مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی باشد.
آقاخانی افزود: در 6 ماهه امسال به همت ورزش و جوانان استان اردبیل و پیگیری روسای هیئت‌های ورزشی 30 رویداد بزرگ ملی و اردوهای تیم ملی را در اردبیل شاهد بودیم ودر نیمه دوم امسال نیز میزبان رویدادهای مختلف ورزشی خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز