آتش سوزی کارخانه صنعتی در جاده مخصوص کرج

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۶:۰۵
کد خبر: ۷۶۷۰۷۵
آتش سوزی کارخانه صنعتی در جاده مخصوص کرج
یک کارخانه بزرگ تولیدی و صنعتی در جاده مخصوص کرج دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این حادثه بدون تلفات جانی مهار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  گفت : این حادثه آتش سوزی ساعت 22 و 34 دقیقه شب گذشته در جاده مخصوص کرج جنب خیابان سپاه اسلام به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه 6 دستگاه تانکر آب و 3 دستگاه خودرو تخصصی فوماتیک و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در محوطه باز یک کارخانه بزرگ تولیدی و صنعتی که در زمینه تولید لوازم خودرو فعالیت می کرد مقدار زیادی لوازم ضایعاتی و همچنین لوازم تولیدی از جمله صندلی و سایر قطعات خودرو دچار آتش سوزی شده بود و شعله های آتش از فواصل دور قابل مشاهده بود.

وی ادامه داد: در همین محوطه کارخانه چندین انبار بصورت قفسه بندی شده و همچنین یک سوله 200 متری وجود داشت که آتش در حال سرایت به این انبارها بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و موفق شدند آتش را در محل مهار کنند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت خاطرنشان کرد: آتش به این کارخانه بزرگ صنعتی سرایت نکرد و پس از ساعت ها تلاش آتش نشانان عملیات مهار انجام شد و علت وقوع این حادثه در دست بررسی قرار دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز