فتاحی:

مشکلات سالن مهران برطرف می‌شود / از پیام برای حضور موفق در لیگ حمایت می کنیم

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۶:۳۵
کد خبر: ۷۶۷۹۸۵
مشکلات سالن مهران برطرف می‌شود / از پیام برای حضور موفق در لیگ حمایت می کنیم
مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی ضمن ابراز امیدواری از آینده تیم پیام گفت: سالن مهران ایراداتی دارد که در تعطیلات لیگ آن را برطرف می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد ،فرزاد فتاحی باحضور در تمرینات تیم والیبال پیام با بیان اینکه شادی و نشاط در بین اعضای تیم مشهود است؛ اظهار کرد: کادر فنی و مدیریت تیم در مدت زمان کوتاه توانسته مهره‌های خوبی را کنار هم قرار دهند.

وی ضمن ابراز امیدواری به آینده این تیم ادامه داد: این تیم می‌تواند در جذب مردم و ایجاد شادی و نشاط در شهر کمک زیادی کند و امید جدیدی به ورزش خراسان رضوی تزریق کند، از این رو لازم است اداره کل ورزش وجوانان حمایت همه جانبه چه از نظر زیرساختی و مالی از این تیم داشته باشد.

مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی با اشاره به بازی هفته گذشته پیام، عنوان کرد: هفته گذشته تیم با چند جلسه تمرین در آمل بازی خوبی به نمایش گذاشت، امیدوارم چهارشنبه با توجه به حضور موسوی که حضورش شاهکار تیم پیام بود بازی خوبی را شاهد باشیم.

فتاحی خاطر نشان کرد: باید از موسوی به‌خاطر حضورش در مشهد از روی علاقه تشکر کنم او با زیر پا گذشتن بعد مالی به مشهد آماده تا به تیم پیام کند این موضوع برای مردم مشهد وما اهمیت بالایی دارد.

وی همچنین در خصوص سالن مهران توضیح داد: سالن مهران میزبان بازی‌های خانگی این تیم است اما این سالن برای یک میزبانی شایسته و بدون مشکل نیاز به تعمیر و نوسازی دارد. در بازدید که به همراه همکارانم از وضعیت این سالن داشتیم مشکلات و شرایط بررسی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: برخی از مشکلات باید توسط هیئت والیبال برطرف شود و در این زمینه نکات مورد نظر را به هیئت ابلاغ کرده‌ایم، اما برخی از مشکلات این سالن مانند تهویه، نور، جایگاه ویژه، سرویس‌های بهداشتی و موارد دیگر باید توسط اداره کل برطرف شود.

فتاحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تا روز میزبانی که چهارشنبه است فضای کلی سالن مرتب خواهد شد و سعی خواهیم کرد در کمترین زمان یکسری از ایرادات را برطرف کنیم. اما برخی از مشکلات و شرایط نیاز به زمان بیشتری دارد و در اولین تعطیلات لیگ قطعا در این جهت اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: باید قبول کرد سالن مهران قدیمی است و دیگر ظرفیت برای شرایط امروز را ندارد، باید تلاش کنیم تا سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه هرچه سریعتر تکمیل شود تا بتوانیم برای رشته‌هایی مانند والیبال از ظرفیت آن سالن استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز