مجمع مشورتی بانوان ایده خلاق خراسان رضوی است

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۳:۲۷
کد خبر: ۷۶۸۱۵۰
مجمع مشورتی بانوان ایده خلاق خراسان رضوی است
مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده نیز گفت: ایده اولیه تشکیل مجمع مشورتی بانوان از خراسان رضوی آغاز شد که ایده خلاقانه ای بود و به سایر استان ها نیز تسری یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فریبا نظری در جلسه کارگروه  مشترک زنان و خانواده استان های خراسان رضوی و فارس  افزود: این مجمع قرار است به مسائل مربوط به زنان و خانواده بپردازد لذا بهتر است در ترکیب اعضای آن از مردان خوش فکر و صاحب نظر نیز بهره گرفته شود.

وی اظهار داشت: مردان رکن مهم خانواده ها هستند و با حضور و بهره مندی از اندیشه آنان می توان نگاه جامع و چند بُعدی نسبت به مسائل خانواده داشت.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده همچنین طرح روستای پاک از خراسان رضوی را طرحی مناسب توصیف و پیشنهاد کرد که شاخص 'روستای دوست دار کودک' نیز به هفت شاخص این طرح اضافه شود و به مسئله مساجد به عنوان کانون های همبستگی مردم در روستا هم توجه بیشتری صورت گیرد.

فرشته سلجوقی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: این استان بیشترین تعداد روستاهای کشور را در اختیار دارد و خوشبختانه پارسال مهاجرت معکوس از شهر به روستا در استان اتفاق افتاد و جمعیت روستایی خراسان رضوی شش دهم درصد افزایش یافت.

سیده معصومه دستغیب، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس نیز در این نشست گفت: این استان در زمینه برگزاری همایش بین المللی سلامت زنان پیشتاز بوده و امسال هفتمین دوره از آن را برگزار می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز