به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش انجام‌گرفت؛

برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع "ورزش"درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پلدختر

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۶:۲۹
کد خبر: ۷۶۸۲۱۷
برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع ورزشدرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پلدختر
با همکاری اداره ورزش وجوانان پلدختر به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش یک مسابقه نقاشی با موضوع ورزش درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ صبح  امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پلدختریک مسابقه نقاشی با موضوع "ورزش" وبا حضور داتش آموزان ششم ابتدایی دبستان دخترانه شهید کاظمی  برگزارشد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  پلدختر درحاشیه این مسابقه نقاشی به خبرگزاری برنا گفت: هدف از این فعالیت هنری نهادینه کردن بهتراهمیت  ورزش به عنوان یک موضوع مهم درتفکر دانش آموزان است.

 

بتول شریف زاده با بیان اینکه  درهفته کودک نیز یک مسابقه ادبی با موضوع دوچرخه سواری برای اعضای کانون برگزارکرده بودیم، افزود:دانش آموزان عضو کانون با اینگونه مسابقات وفعالیتهای هنری یاد می گیرند که برای همیشه  درزندگی خود به موضوعات زندگی ساز ازجمله  ورزش به عنوان یک بحث مهم در سلامتی و نشاط خانواده و شادابی اجتماع اهمیت دهند .

همچنین  رییس ورزش وجوانان در حاشیه این مسابقه  به برنا گفت:   نقاشی  دانش آموزان دراین مسابقه که براساس سوژه های مختلف ورزشی کشیده شده بودند نشان از خلاقیت و توجه  این دانش آموزان  به موضوع ورزش است.

 

علی محمد نورعلی وند افزود: اداره ورزش وجوانان پلدختر درعرصه  های فرهنگی والبته فعالیت هایی که با موضوع ورزش مرتبط باشد فعالیت های چشمگیردارد.

 

او تصریح کرد: همچنان که باید ورزش حرفه ایی را در رده های پایه  آموزش داد به همین شکل نیز با انجام فعالیت های فرهنگی وهنری نیز باید ذهن بچه هارابا ورزش وسلامتی و قهرمانی  درگیرکرد وپرورش داد.

 گفتنی است؛ درپایان این مسابقه به ۶ نفراز برندگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز