معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد خبر داد:

سامانه چشم شهر" برای رصد پیشنهادات و معضلات شهروندی

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۰:۱۲
کد خبر: ۷۶۸۸۴۰
سامانه چشم شهر برای رصد پیشنهادات و معضلات شهروندی
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: در بعد شهروندمحوری ایجاد «نظام پاسخگویی »، از مهم‌ترین افتخارات این دوره از شهرداری است و تمام برنامه‌های حوزه شهرسازی، گام به گام زمان‌بندی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شهریار آل شیخ با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۷ هزار پرونده  در حال بررسی است و با شهروندان مرتبط با آن پروژه، در هر گام صحبت می‌شود. وی افزود: کاهش نارضایتی‌ها، پاسخ‌دهی به‌موقع و معیار کردن زمان در پروژه‌های شهری، از نتایج این طرح است.  

آل شیخ « سامانه سبد » را ابتکار بزرگ شهرداری مشهد معرفی کرد که طبق آن با اشتراک‌گذاری تمامی منابع پژوهشی در بین شهرداری‌های کشور، از موازی‌کاری و اتلاف منابع جلوگیری می‌شود.   

وی در خصوص کسب‌وکارهای نوین شهری نیز طرح «نظام داده‌های باز» را معرفی کرد که در آن تمام پایگاه‌های اطلاعاتی شهرداری در قالب یک پلت‌فرم در اختیار کسب‌وکار های نوآور قرار می‌گیرد.

 به گفته آل شیخ، این مجموعه، تضمین‌کننده شفافیت و پایداری کسب‌وکارهای شهری است.  

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: طرح «شهروندسپاری» با هدف شهروندمحوری انجام شده است که بر اساس آن خدمات، خارج از واسطه‌ها و به صورت مستقیم از طریق تعامل با شهروندان ارائه می‌شود. در همین راستا «سامانه چشم شهر» که یک سامانه مکان‌مبنا با قابلیت تعامل اجتماعی است، برای رصد پیشنهادات مردمی و معضلات شهروندی طراحی شده است.

شهریار آل شیخ در پایان، ضمن تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و معاونان و مدیران همراه شهرداری، ابراز امیدواری کرد که برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در این دوره، جهشی مطلوب را در آینده زندگی شهروندان مشهدی رقم بزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز