از فردا صورت می‌گیرد

آغاز خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم در مرز مهران

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۰:۵۳
کد خبر: ۷۶۸۸۵۴
آغاز خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم در مرز مهران
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: 50 دستگاه اتوبوس شهر قم امروز به مرز مهران اعزام شده و از فردا خدمت‌رسانی به زائرین اربعین را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین مومنی موحد، با اشاره با اعزام 50 دستگاه از ناوگان اتوبوسرانی شهر قم به مرز مهران برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم امروز به سمت مرز مهران حرکت کردند تا خدمت‌رسانی به زائرین را انجام دهند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائرین اربعین توسط ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم از فردا آغاز شده و تا 15 آبان ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین دو دستگاه اتوبوس به عراق اعزام شده و در محدوده موکب حضرت معصومه(س) خدمات رسانی خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اضافه کرد: وظیفه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری در مرز مهران، انتقال زوار از شهر مهران به سمت پایانه مرزی است و کرایه مصوب برای این مسیر هزار تومان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه تیم بازرسی و نظارت سازمان نیز با دو دستگاه خودرو به مرز مهران اعزام شدند، افزود: اکیپ تعمیرگاه سیار نیز شامل 4 نفر تعمیرکار اعزام شدند و انتخاب ناوگان به گونه‌ای انجام شده که خللی در خدمت‌رسانی به شهروندان قمی ایجاد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز