مسئول کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل;

اعزام ۴ هزار زائر خارجی اربعین از مرز بیله‌سوار به کربلای معلی

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۹۷۸۸
اعزام ۴ هزار زائر خارجی اربعین از مرز بیله‌سوار به کربلای معلی
مسئول کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: حدود چهار هزار زائر خارجی اربعین حسینی از مرز بیله‌سوار به کشور عراق و کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش برنا، علی رحمتی، مسئول کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی برنامه های کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین حسینی اردبیل افزود: این تعداد زائر از کشورهای جمهوری آذریجان، روسیه و گرجستان وارد پایانه مرزی بیله سوار شده بودند.

وی با بیان اینکه اعزام این زائران از پایانه مرزی بیله سوار به عراق با ۶۶ دستگاه اتوبوس محقق شده است، تصریح کرد: سال گذشته نیز شش هزار و ۶۰۰ زائر اربعین با ۱۶۰ دستگاه اتوبوس از این پایانه عازم کربلای معلی شده بودند.

مدیرکل راهداری و حمل‌نقل جاده ای استان با اشاره به استقبال و پذیرایی از زائران خارجی اربعین در مرز بیله سوار یادآور شد: برای این منظور موکبی در پایانه مرزی بیله سوار برپا و نسبت به پذیرایی از زادران اقدام می کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته برای بازگشت راحت و ایمن زائران استان و نیز زائران خارجی به پایانه مرزی بیله سوار تاکید کرد که در این خصوص مشکلی وجود نداشته و تمام شرکت های حمل و نقل مسافر استان در این زمینه بسیج شده و فعال هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز