استاندار لرستان:

لزوم اقدامات لازم در دفع مناسب پسماندها /ابتلای استان های توسعه یافته به مشکلات زیست محیطی

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۶۹۸۱۵
لزوم اقدامات لازم در دفع مناسب پسماندها /ابتلای استان های توسعه یافته به مشکلات زیست محیطی
سید موسی خادمی گفت: استانهایی که برای توسعه به حفظ محیط زیست بی توجه بوده اند الان به مشکلات مختلفی مبتلا شده اند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛خادمی صبح روز یکشنبه  در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور عیسی کلانتری معاون رییس جمهور ورییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برگزار شده بود ،اظهار کرد:از خدمت رسانی همه دستگاهها و افراد متولی به زائرین اربعین حسینی  در راستای برگزاری برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین  قدردانی می شود.

اوافزود:  نقشه های استکبار برای تحریم ایران بی نتیجه خواهد بود و همه اقشار باید برای اعلام همبستگی در راهپیمایی بزرگ 13 آبان مشارکت کنند.

 خادمی تصریح کرد: لرستان دارای ظرفیت های بسیار بزرگی در عرصه های محیط زیستی است که می بایست در جهت حفظ و نگهداری از این نعمت های الهی اهتمام لازم را داشته باشیم.

او با اشاره به تفاوت موقعیت های جغرافیایی کشور،خاطر نشان کرد: مناطق زاگرس نشین بدلیل توانمندی های ویژه زیست محیطی در آینده کشور نقش برجسته ای خواهند داشت.

استاندار لرستان با بیان این نکته  که  آلودگی در سطح شهرها از مشکلات آینده خواهد بود،یادآورشد: بحث پسماند یکی از مشکلات گریبانگیر ماست و لازم است در خصوص دفع مناسب پسماندها اعم از نخاله های ساختمانی،ذباله ها و پسماندهای بیمارستانی اقدامات لازم صورت پذیرد و دستگاههای انتظامی و قضایی با متخلفین برخورد مقتضی انجام دهند.

 خادمی  با بیان اینکه در حال حاضر  ورودی های شهر را نخاله ها گرفتند، تاکید کرد:  برخی از دستگاههای اجرایی نیز این موضوع را   رعایت نمی کنند .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز