جست‌وجوی امتیاز در دل کویر

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰:۱۵
کد خبر: ۷۶۹۹۳۸
جست‌وجوی امتیاز در دل کویر
امروز در هفته سوم لیگ برتر والیبال، نماینده خراسان رضوی میهمان تیم خاتم اردکان یزد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، تیم پیام خراسان امروز باید در یکی از دیدار‌های سخت این فصل خود به‌مصاف تیم خاتم اردکان برود.

پیام پس از شکست هفته اول برابر کاله مازندران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در مشهد و حمایت هواداران در مهران توانست در یک بازی سخت و نزدیک تیم شهرداری ورامین، یکی دیگر از مدعیان این فصل را با نتیجه ۳بر۲ شکست دهد.

پیامی‌ها که این فصل تمرینات خود را کمی دیر شروع کردند و فرصت چندانی برای آماده‌سازی نداشتند، پس از بازی با ورامین به ریکاوری پرداختند و روز جمعه راهی یزد و سپس اردکان شدند.

آن‌ها روز گذشته یک جلسه تمرینی را هم در شهر اردکان برگزار کردند و بازیکنان این تیم به ‌مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. شاگردان قوچان‌نژاد درحالی باید بازی سخت امروز مقابل خاتم را پشت‌سر بگذارند که برنامه سختی هم پیش‌رو دارند.

پیامی‌ها پس از برگشت به مشهد باید خود را برای دیدار روز چهارشنبه برابر شهرداری تبریز آماده کنند. همه این‌ها درحالی است که بازی امروز آن‌چنان که گفتیم، جدالی سخت برای تیم تازه‌وارد مشهدی است.

خاتم اردکان هفته اول را برابر شهرداری ورامین در اردکان با شکست پشت‌سر گذاشت و در هفته دوم توانست با ملی‌پوشان خودش با قدرت دورنای ارومیه را شکست دهد و حالا خود را آماده می‌کند که در خانه برابر پیام به پیروزی برسد.

قوچان‌نژاد: حریف دست‌وپا‌بسته‌ای نیستیم

سرمربی تیم پیام خراسان درباره دیدار امروز این تیم برابر خاتم می‌گوید: بعد از یک بازی سخت و حساس در مشهد برابر شهرداری ورامین ریکاوری خوبی داشتیم و هم‌اکنون بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند.

جبار قوچان‌نژاد ادامه می‌دهد: تیم خاتم اردکان شرایط خوب و آماده‌ای دارد و برخلاف ما فرصت مناسبی برای آماده‌سازی و تمرین داشته‌اند.

وی خاطرنشان می‌کند: عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد نظری‌افشار، حسن صنوبری و سایر بازیکنان این تیم همه از چهره‌های خوب و سرشناس والیبال ایران هستند که همین مسئله آن‌ها را به تیمی پرستاره و ملی‌پوش تبدیل کرده است. اما به‌هرحال ما حریفی دست‌وپابسته نیستیم و می‌خواهیم یک بازی خوب و باکیفیت را به نمایش بگذاریم؛ همان‌طور که توانستیم شهرداری ورامین را که یکی دیگر از مدعیان این فصل بود، شکست دهیم.

قوچان‌نژاد در بخش پایانی صحبت‌های خود می‌گوید: تیم ما تمرینات خود را دیر آغاز کرده است و هنوز به هماهنگی ایده‌آل نرسیده‌ایم. قطعا با گذشت زمان و جلورفتن لیگ، ما هم وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم. هنوز در هفته سوم هستیم و صحبت‌کردن درباره آینده کمی سخت است. ما بلافاصله پس از این بازی باید به مشهد برویم و ریکاوری کنیم تا روز چهارشنبه در هفته چهارم از شهرداری تبریز میزبانی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز