پایان مسابقات شطرنج ریتد خراسان رضوی در فریمان

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۳:۰۲
کد خبر: ۷۶۹۹۶۹
پایان مسابقات شطرنج ریتد خراسان رضوی در فریمان
مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی استانی به میزبانی فریمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فریمان، این مسابقات باحضور ۱۱۰ شطرنج باز از شهرستان های فریمان مشهد،نیشابور،قوچان،تربت جام،تایباد باخرز و کاشمر در۹دور وبه روش سوئیسی برگزار شد.

گفتنی است در این مسابقات قهرمان نوجوانان جهان وعضو تیم ملی بزرگسالان شطرنج مسعود مصدق پور و آصف رحمانی شطرنج بازی از افغانستان حضور داشت که بر حساسیت این رقابت‌ها افزوده بود.

در پایان رقابت‌ها و در رده آزاد مسعود مصدق پور از مشهد، محمدتقی والسلام از مشهد و سید حسین موسوی قدس از مشهد و در بخش بانوان ارنواز فخار از کاشمر، هلیا کامران نیااز مشهد و مبینا خراشادی از مشهد به‌ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رده زیر۱۴ سال سید امیر رضا رضوی از نیشابور، امیر علی شجاع از مشهد و پوریا حسین زاده از مشهد مقام‌های برتر را از آن خود کردند و در رده زیر۱۲سال امیررضا پارسانی از قوچان، ارمیا گل میمی از مشهد و آرتین جوانشیری از تربت جام به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در رده زیر ۱۰سال، رضا شایان از مشهد، امیر ارسلان اکبر آبادی نیشابور و پرنیاپاریز از مشهد و در رده پیشکسوتان محمودپاسبان از نیشابور، محمد هولایی از نیشابور و محمد تقی غلامپور به ترتیب اول تا سوم شدند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز