در دیدارستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی مطرح شد

آیت الله عاملی:دانش آموزان بسیجی باید برترین های کنکور و نخبگان علمی ایران شوند

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۷۷۱۲۰۹
آیت الله عاملی:دانش آموزان بسیجی باید برترین های کنکور و نخبگان علمی ایران شوند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانش آموزان بسیجی باید با تقویت بنیه علمی خود جزو برترین های کنکور و نخبگان علمی ایران شوند.

به گزارش برنا، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی  اردبیل که با حضور مدیران اداره کل آموزش و پرورش، فرماندهان سپاه و بسیج دانش آموزی  و دانش آموزان نخبه و بسیجی استان در دفتر امام جمعه شهرستان اردبیل اظهار داشت: اگر می خواهیم از این وضعیت بحرانی کشور را نجات دهیم باید از جوانان نخبه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان می توانند کشور را از بحران اقتصادی نجات دهند افزود: نخبگان جوان  می توانند با با اتکا به اندوخته های علمی خود  پیشرفته ترین خودروها را تولید کنند .

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه این انقلاب اسلامی مردم ایران را از استعمار نجات داد تصریح کرد: کشور ایران بعد از دوران شاه اسماعیل صفوی دچار عقب ماندگی شد و اوج این عقب ماندگی ها نیز در دوران پهلوی اتفاق افتاد.

آیت الله عاملی با اشاره به فعالیت های سیاسی دشمنان ازجمله آمریکا، اسرائیل و عربستان در منطقه وخاورمیانه بیان کرد:  ترامپ بعد از گذشت دو هفته از ورود بی بازگشت جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد عربستانی به کنسولگری این کشور در استانبول به تکاپو افتاده تا به هر طریقی شده این پرونده را ببندد،واضح است که ایجاد فشار حداقلی به حکومت عربستان که خود با مشکلات فراوانی در عرصه داخلی و خارجی مواجه است چیزی به معنای فروپاشی آن نیست.

وی ادامه داد: از همه مهم تر تداوم قضیه خاشقچی در رسانه های جهان موجبات از بین رفتن فضا برای تشدید جو ایران هراسی نئومحافظه کاران شده است.

آیت الله عاملی از اهیمت آگاهی بخشی دانش آموزان از مسائل روز جامعه و تکنولوژی جدید در دنیا تشریح کرد و گفت: دانش آموزان باید آگاهی بیشتری را نسبت به مسائل روز جامعه بین الملل و تاریخ کشور داشته باشند تا بتوانند برمبنای آن به آینده نگری و توسعه و پیشرفت کشور بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز