پایان مسابقات دوچرخه سواری استعدادهای برتر استان

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۱۹:۵۳
کد خبر: ۷۷۱۷۸۶
پایان مسابقات دوچرخه سواری استعدادهای برتر استان
مسابقه دوچرخه سواری استعدادهای برتر قهرمانی و انتخابی خراسان رضوی روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

 مهدی روزبهان در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد دراین خصوص گفت: در این مسابقه ۳۰ دوچرخه سوار متولد ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵ در ماده ۲ هزار متر و مهارتی با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد: این مسابقات به منظور شرکت در مسابقات انتخابی کشور که آخر آبان ماه در مشهد و برای شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است، برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی تصریح کرد: در این مسابقه در رده سنی ۱۵ سال علیرضا قدمگاهی از نیشابور، محمد مهدی اسلامی از مشهد و مهران صالح از نیشابور به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی گفت: در رده سنی ۱۴ سال نیز بنیامین فنایی از مشهد به مقام نخست دست یافت و سپهر نظافتی و حسین سعادتی از نیشابور به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

روزبهان خاطرنشان کرد: در رده سنی ۱۳ سال هم سپهر خانی و شایان نصرآبادی از نیشابور به ترتیب اول و دوم شدند و محمد جواد سقائی از مشهد مقام سوم را از آن خود کرد و در رده سنی ۱۲ سال نیز سهیل جهانگیری از نیشابور اول شد و بابک خدیو زاده و حسین دخیلی از مشهد به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز