معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان:

امنیت امروز را مدیون شهیدان هستیم/ جوانان ما هرگز دست از دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنخواهند داشت

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۵:۴۰
کد خبر: ۷۷۵۸۹۶
امنیت امروز را مدیون شهیدان هستیم/ جوانان ما  هرگز دست از دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنخواهند داشت
سرهنگ شیراوژن گفت: امنیت امروز را مدیون شهیدان هستیم و ما هر چه داریم از شهدا و جانبازان است و باید قدردان آنان باشیم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛سرهنگ شیراوژن به همراه روسای ادارات معاونت اجتماعی انتظامی استان با حضور در منزل شهید والامقام سید نورخدا موسوی و ابراز همدردی با خانواده این شهید،اظهارکرد : سید نورخدا موسوی پس از 10 سال انتظار و عاشقی با معبود خود آسمانی شد و به همه ما درس مقاومت و دفاع از ایران اسلامی را داد تا همگان بدانند جوانان این سرزمین هرگز دست از دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنخواهند داشت.

او ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همسر صبور و خستگی ناپذیر شهید موسوی که در طول این مدت زینب وار در کنار شهید بود ،افزود : شهید زنده ایران امروز اگرچه مشتاقانه به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست اما دل‌های بسیاری را داغدار لحظه‌های بودن کرد ، شهیدی که تن رنجورش آبروی یک سرزمین بود و شهادت مظلومانه‌اش ، ضامن‌ بقای کشور شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به این که سید بزرگوار و همرزم ما در مبارزه با تروریست ها غیرت و شهامت خود را به نمایش گذاشت و الگویی برای همه مجاهدان فی سبیل الله شد بیان داشت : بدانید که پیام نورخدا این است که تا نفس داریم باید پای نظام و انقلاب اسلامی بایستیم .

او با بیان این که بدون شک یاد این شهید والامقام در قلب ها جاوید و راهش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد : حضور در جمع خانواده شهدا ، توفیق الهی است که روحیه خدمت را در دل ها افزایش و باعث اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

سرهنگ شیراوژن در پایان تاکید کرد : شهادت مرز زمین و آسمان است و شهدا مرزبانان هماره بیداری چرا که مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت ، کسی نمی فهمد و حقیقت را باچشمی غیر از دل ، نمی توان دید .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز