مدیرجدید نظارت و بازرسی اصناف البرز معرفی شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۷:۰۳
کد خبر: ۷۷۶۸۲۵
مدیرجدید نظارت و بازرسی اصناف البرز معرفی شد
آئین تودیع و معارفه مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز با حضور جهانگیر شاهمرادی؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، هیات رئیسه اتاق اصناف و بازرسان واحد بازرسی و نظارت در محل سالن همایش های اتاق اصناف برگزار شد.

جهانگیر شاهمرادی در ابتدای این مراسم گفت: جایگاه بازرسی اصناف، جایگاه بسیار مهمی است اما کارکرد بازرسی تنها به جنبه نظارتی آن محدود نمی شود و بازرسی اصناف باید در جهت معرفی کاسب های خوب نیز قدم بردارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه افزود: بازرسین اصناف باید در حوزه اصناف کار کنند و به هیچ مجاز به ورود در حوزه صنعت نیستند چرا که نظارت در این حوزه جزو وظایف بازرسین اصناف نیست.

شاهمرادی ضمن حساس دانستن حوزه بازرسی و نظارت اصناف، تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف بازرسی اصناف برقراری نظم و ایجاد آرامش در درون بازار است به همین دلیل بازرسان اصناف باید در پی ایجاد فضایی باشند تا در نهایت به تفاهم و تعاملی فراگیر مابین مردم و بازار ایجاد شود که در همین راستا ضروری ست که اتاق اصناف نظارت دقیقی بر این حوزه داشته باشد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های "رمضان رستمی" تقدیر و "علی بیات" به عنوان مدیر جدید بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز معرفی شد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز