نماینده ولی‌فقیه در لرستان :

ارزش قائل شدن به کتاب ارزش قائل شدن به فرهنگ و تمدن است

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۸:۲۴
کد خبر: ۷۷۷۰۵۸
ارزش قائل شدن به کتاب ارزش قائل شدن به فرهنگ و تمدن است
"آیت الله سید احمد میرعمادی" برپایی نمایشگاه کتاب را راهی برای ترویج مطالعه در بین آحاد مردم دانست .

به گزارش رخبرگزاری برنااز لرستان ، آیت الله میرعمادی  در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب لرستان  به رسانه ها اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یک فرصت بسیار ارزشمندی است که همه مردمی دسترسی به کتاب پیدا می کنند و ترویجی برای مطالعه و کتابخوانی است.

او با بیان اینکه هرگونه پیشرفت در جامعه مدیون کتاب و کتابخوانی است،افزود:  نمایشگاه کتاب یک رخداد فرهنگی ارزشمند است که تاثیر گذار بر افکار و اندیشه های مردم است لذا  برای اینکه پیشرفت داشته باشیم و راه متعالی را طی کنیم باید از نظر فکر و اندیشه مرتبه بالایی داشته باشیم.

آیت الله میرعمادی  تصریح کرد:  استقبال خوبی از سوی ناشران در نمایشگاه کتاب لرستان صورت گرفته و از مردم عزیز و فرهنگ دوست استان دعوت می کنیم بیایند از این فرصت استفاده کنند

او خاطر نشان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر این است که همه آحاد جامعه باید اهل کتاب باشند،  باید با کتاب انس بگیریم، کتاب هدیه بدهیم و از صاحبان خرد و اندیشه تجلیل کنیم.

به گفته آیت الله میرعمادی کتاب باعث معنویت، رشد، تعالی و تعقل و تفکر انسان است و باعث تشکیل تمدن و فرهنگ غنی خواهد بود.

او یادآورشد:  کتاب محصول اندیشه ها است؛ کتاب محصول زحمات شبانه روزی انسان هایی است که به آینده بشریت فکر می کنند،  به پیشرفت جامعه فکر می کنند.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: ارزش قائل شدن به کتاب ارزش قائل شدن به فرهنگ و تمدن است و اهتمام به کتاب اهتمام به تعالی انسان ها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: تقارن نمایشگاه کتاب لرستان با ایام آغاز امامت امام زمان(عج) مبارک باشد و امیدواریم که به وسیله مطالعه و کتاب زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم؛ چراکه از نشانه های حکومت جهانی حضرت مهدی تکامل عقل بشری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز