اجرای ۱۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان تربت جام

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۴:۰۹
کد خبر: ۷۷۷۲۲۶
اجرای ۱۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان تربت جام
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران تربت جام از اجرای 100 برنامه فرهنگی، عمرانی و ورزشی همزمان با هفته بسیج دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفتگو با خبرنگار برنا در تربت جام افزود: توجه و رویکرد بسیج در منطقه حفظ وحدت در همه اقشار جامعه است و همیشه بسیج در حفظ وحدت پیشگام بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و خدمت می باشد گفت: با گذشت چهار دهه از ایجاد بسیج در کشور توانسته است خدمات شایسته به جامعه بخصوص محرومین انجام دهد و خدمات بسیج در شهرستان تربت جام مشهود است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران تربت جام در ادامه تاکید کرد و گفت: طرح های بسیج در قالب خدمت رسانی در مناطق محروم صالح آباد در حال انجام است و با رویکرد اقتصاد مقاومتی توانسته ایم به این مناطق به کشاورزی رونق دهیم.

وی همچنین از افتتاح یک سوله ورزشی در منطقه پائین جام خبرداد و گفت: علاقمندان به ورزش در این منطقه باید هرروز مسافت بیش از 20کیلومتر را با هزینه شخصی برای استفاده از سالن سرپوشیده به تربت جام مراجعه می کردند که با ساخت این سول ورزشی بخشی از دغدغه جوانان کاسته می شود.

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان، دیدار با ائمه جمعه تشییع و تسنن، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده ایثارگران و برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج بر شمرد که از 28آبانماه در تربت جام برگزار خواهد شد.

خبرنگار: علیرضا فیروزی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز