استاندار مرکزی:

کفه زیان در تحریم ها به سوی آمریکا است

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۹:۵۴
کد خبر: ۷۷۷۲۶۳
کفه زیان در تحریم ها به سوی آمریکا است
استاندار مرکزی گفت: کفه زیان تحریم ها به سوی آمریکا است و حتی در این مسیر هم پیمانان اروپایی نیز استکبار جهانی را همراهی نکردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید «علی آقازاده» گفت : آمریکا در 6 ماه اخیر کوشیده که بحث افزایش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را در بوق و کرنا کند و مدام تهدیدهای گسترده برای آبان ماه مطرح می کرد اما با این وجود نتوانسته پاسخ متقاعد کننده ای را از این بدخواهی علیه ایران دریافت کند.

وی یادآور شد: مهمترین مسئله در تحریم ها حوزه نفت مطرح می شد و آمریکا اعلام کرده بود فروش نفت ایران به صفر می رسد اما این موضوع نتیجه دلخواه استکبار جهانی را در پی نداشته است.

استاندار مرکزی ادامه داد: آمریکا نتوانست حرف خود را اثبات کند و در 13 آبان ماه به هشت کشور دنیا اجازه داد از نفت ایران خرید کنند که این نشان می دهد برابر اعلام ایران، آمریکا به هیچ عنوان نمی تواند جلوی فروش نفت ایران را بگیرد.

آقازاده گفت: دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران و سیاست منطقی سبب شده که آمریکا با وجود همه تلاش هایش علیه ایران نتواند موفقیت کسب کند و این مهم جای تبریک به تک تک ملت ایران دارد.

وی تصریح کرد: نتایج تحریم ها نشانگر آن است که دولتمردان آمریکا شناخت درستی از شرایط سیاسی و اقتصادی حال حاضر دنیا به ویژه ایران اسلامی ندارند.

استاندار مرکزی افزود: : آمریکا فکر می کرد با تحریم و فشارهای اقتصادی علیه جمهوری اسلامی می تواند عامل تحرکاتی در ایران باشد اما مردم ایران هم با حضور معنادار در راهپیمایی 13 آبان ماه و هم با صبور و وحدت در ماه های اخیر پاسخ محکمی به آمریکا، سایر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز