رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه:

کلینیک اشتغال و کار آفرینی در کنار نمایشگاه برپاست

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۹:۰۷
کد خبر: ۷۷۷۸۶۹
کلینیک اشتغال و کار آفرینی در کنار نمایشگاه برپاست
نشست خبری مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با هفته‌نامه‌های محلی، سرپرستی رونامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها تشکیل شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست خبری ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان پیرامون ویژگی‌های چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه تشکیل  شد.

دکترمزدک رادملکشاهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: ویژگی‌های چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه که از تاریخ 29 آبان لغایت یکم آذر 97 در محل دائمی نمایشگاه صنایع دستی استان واقع در پارک شاهد برپا می‌‌شود.

او افزود: با هدف حمایت از تولیدات و دستاوردهای دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند تولیدات خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته و به فروش برسانند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: کلینیک اشتغال و کارآفرینی در کنار چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه  برپا و آماده ارائه خدمت به عموم بازید کنندگان  و علاقه‌مندان می‌باشد.

راد ملکشاهی از برگزاری میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی رایگان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه رشته‌ها و مشاغل قابل احراز متناسب با رشته‌های تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه معرفی می‌شود و مشاغل خانگی و تولیدات بومی که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته باشد در آیین اختتامیه این نمایشگاه از کارآفرینان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه تقدیر خواهد شد.

او وب سایت kuastfair.ir  با موضوع چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه را برای ارتباط اسان معرفی کرد و افزود: پذیرش دانشجو برای نیمسال بهمن 97 در هفت مرکز علمی کاربردی استان را خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: مراکز علمی کاربردی دولتی به موسسات غیر دولتی که قابلیت، ظرفیت و پتانسیل اجرایی لازم را داشته باشند واگذار می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز