معاون صنعتی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان :

صدور ۲۵۰ مجوز سرمایه‌گذاری در سال جاری/ رویکرد وزیر جدید صمت حفظ اشتغال موجود در حوزه صنعت است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۹:۰۹
کد خبر: ۷۷۸۲۲۵
صدور ۲۵۰ مجوز سرمایه‌گذاری در سال جاری/ رویکرد وزیر جدید صمت حفظ اشتغال موجود در حوزه صنعت است
"مسعود رضا " از صدور 250 مجوز سرمایه‌گذاری در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛رضا در نشست خبری معاونین سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان با اصحاب رسانه استان،اظهار کرد: در شرایط اقتصادی که کشور با آن مواجه است اصحاب رسانه با نظرات و راهنمایی‌های سازنده هم به مسوولان دلگرمی می‌دهند و هم زمینه اصلاح مشکلات به‌وجود می‌آید.

او افزود: هزار و 655 واحد صنعتی در لرستان با سرمایه‌گذاری ثبتی 3 هزار و 88 میلیارد تومان وجود دارد که البته ظرفیت واقعی استان بیش از این است.

معاون صنعتی سازمان صمت لرستان تصریح کرد: 2 هزار و 837 نفر شاغل در این واحدها وجود دارد.

رضا خاطر نشان کرد: در حوزه جواز تأسیس که در واقع همان موافقت با طرح اولیه متقاضی است در سال جاری 250 مجوز با سرمایه‌گذاری هزار و 208 میلیارد تومان صادرشده است.

او ضمن اشاره  به طرح رصد یادآورشد: این طرح تابستان امسال در لرستان به اتمام رسیده و گزارش نهایی در مورد وضعیت واحدهای صنعتی استان با مشخصات و جزئیات کامل بزودی ارائه می‌شود.

رضا  رویکرد وزیر جدید صمت را حفظ اشتغال موجود در حوزه صنعت دانست و گفت: باید با تکیه‌بر فناوری‌های جدید و با بهره‌گیری از صندوق توسعه ملی بتوانیم در جهت توسعه استان و احیا و توسعه پروژه‌های صنعتی گام برداریم.

به گفته او 800 میلیارد تومان سهم تسهیلات رونق تولید برای لرستان است که در کل کشور تا کنون 35 میلیارد تومان پرداخت شده است که امیدواریم با همکاری بانک‌ها این میزان افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز