سرپرست بورس اوراق بهادار قزوین:

بورس تنها بازار امن برای سرمایه‌گذاری در اوضاع کنونی است

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۴:۲۱
کد خبر: ۷۷۸۵۹۹
بورس تنها بازار امن برای سرمایه‌گذاری در اوضاع کنونی است
سرپرست بورس اوراق بهادار قزوین گفت: افزایش نقدینگی و تحریم‌ها موجب شده مردم جامعه به‌سوی بازار بورس هدایت شوند و تنها بازاری است که جای مانور و فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عباس مراقی سرپرست بورس اوراق بهادار قزوین گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون روند معاملات در بورس قزوین افزایشی بوده که در تابستان به 5 برابر افزایش یافت که این روند افزایشی در دو ماه اخیر نیز ادامه داشته است.

وی ادامه داد: در مهرماه سال‌جاری 100 میلیارد تومان معامله در بورس قزوین صورت گرفت و این آمار کمتر از آمار واقعی است چراکه 30 درصد معاملات به‌صورت آنلاین در منازل صورت می‌گیرد و در سیستم کارگزاری‌ها ثبت نمی‌شود.

سرپرست بورس اوراق بهادار قزوین ابراز کرد: افزایش نقدینگی و تحریم‌ها موجب شده مردم جامعه به‌سوی بازار بورس هدایت شوند و با توجه به اینکه بازار طلا، مسکن و دلار پس از التهاب چندماهه به آرامش رسیدند بورس تنها بازاری است که جای مانور و گسترده برای آن فراهم است.

وی عنوان کرد: بورس به خاطر شفافیت بازار سرمایه تنها راهکار موجود برای برون‌رفت از مشکلات موجود است و می‌توانیم شاهد حضور حداکثری باشیم و این امر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

مراقی خاطرنشان کرد: سامانه «سجام» سامانه جامع اطلاعات مشتریان است که به آن‌ها توصیه می‌شود به آن مراجعه کرده و با ارائه آدرس محل سکونت و شماره‌حساب بانکی اطلاعات فردی خود را وارد این سامانه کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز