استاندار اردبیل:

امنیت در سایه وحدت و همدلی امکان پذیر است

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱:۱۱
کد خبر: ۷۷۸۶۷۰
امنیت در سایه وحدت و همدلی امکان پذیر است
استاندار اردبیل گفت: لازمه جوامع توسعه یافته و مناطق پیشرفته با امنیت تحقق می یابد و در سایه وحدت امکان پذیر است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو به مناسبت آغاز هفته وحدت در جمع مردم بخش عنبران اظهار داشت: هیچ منطقه ای با نفاق و دشمنی پیشرفت نداشته، بلکه وحدت و همدلی سبب توسعه و راه رسیدن به نقطه اوج است.

وی با بیان اینکه وحدت مسلمین باعث شد که مسلمانان در سوریه در مقابل یورش داعش پیروز شوند گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی وحدت و اتحاد همه مردم باعث شده که حتی یک وجب خاک کشورمان به دست دشمن نیافتد.

بهنام جو وحدت بین مسوولین در استان اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در استان اردبیل امنیت نسبت به سایر نقاط کشور دارای رتبه است و این امر با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و هماهنگی و وحدت نمایندگان در مجلس و نماینده دولت در استان باعث افزایش سرمایه گذاری در استان شده است.

بهنام جو در رابطه با پروژه های در دست اجرای این بخش اظهار داشت: برای آب مورد نیاز در بخش صنعت، کشاورزی و شرب برنامه ریزی ۳۰ ساله خواهیم داشت و قطعا با پیگیری های لازم محقق می شود.

وی افزود: پمپاژ و خط انتقال آب شرب از نمین به عنبران تکمیل شده است و به زودی وارد مدار مصرف می شود و این شهر در تابستان قطعی آب نخواهد داشت.

وی افزود:بهداشت و درمانگاه شهر عنبران با تامین اعتبار لازم در سالهای آتی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

استاندار اردبیل تسریع در روند اجرای سد عنبران را یادآور شد و گفت:این سد با ظرفیت یک میلیون مترمکعب آب به منظور تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت با اعتبار قابل ملاحظه در حال احداث است.

اکبر بهنام جو تسهیلات اشتغال در این بخش را ۴.۵میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: این منطقه در زمینه گردشگری و صنایع دستی منحصر بفرد است و در صنایع دستی جاجیم و گلیم می تواند در کشور الگو باشد.

وی سرمایه گذاری در بخش گردشگری را اولویت شهر عنبران بر شمرد و افزود: با توجه به اینکه این منطقه دارای پتانسیل گردشگری بکر و روستاهای سنتی با قابلیت هدف گردشگری است باید سرمایه گذاری در این راستا انجام شود.

در این مراسم گروه های مولود خوانی با اجرای برنامه های متنوع و پخش شیرینی هفته وحدت را گرامی داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز