مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ،خبرداد:

ارتقا دانش الکترونیک روابط عمومی هیاتها ی ورزشی استان

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹:۰۴
کد خبر: ۷۷۸۷۹۹
ارتقا دانش الکترونیک روابط عمومی هیاتها ی ورزشی  استان
"زینب فیضی" از ارتقا دانش الکترونیک روابط عمومی هیاتها ی ورزشی در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ فیضی بااشاره به اهمیت اطلاع رسانی و به روز شدن اطلاعات مسئولان  روابط عمومی هادر عصر کنونی ،اظهارکرد: این دوره با هدف ارتقا  دانش فنی و دسترسی مستقیم روابط عمومی  هیاتهای ورزشی به سایت اداره کل با همکاری شرفی مسئول آموزش اداره کل برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری دوره آموزشی "کاربرد اینترنت و It در روابط عمومی" ، افزود: این دوره ویژه روابط عمومی هایی می باشد که دوره اموزشی " خبر نویسی در روابط عمومی " را گذرانده باشند و از نظر درج اخبار ورزشی مهارت لازم را دارا باشند.

مسئول روابط عمومی اداره کل با اشاره به تعدد اخبار ورزشی هیاتها و فعالیت آنها گفت:روزانه بالغ بر ۶۰ خبر که اکثرا ورزشی هستند مطالبه ورزشکاران استان به دست روابط عمومی می رسد ، محدودیت نیرو باعث  شده که فقط اخبار مهم تر و استانی بارگذاری شود لذا این اقدام موجب می شود هر هیات آزادانه به سایت با دسترسی محدود بتواند اخبار خود را بارگذاری کند تا رضایت مخاطبان جامعه ورزش بیشتر شود.

لازم به دکر است پیش تر این دوره ویژه روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانها برگزارشد که هم اکنون بارگذاری اخبار شهرستان مربوطه به عهده مسئول  روابط عمومی آن شهرستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز