نایب رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک، در گفتگو با برنا:

پرداختی قرارداد بازیکنان به روز است / هواداران با صبوری تیم را همراهی کنند

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۳:۳۰
کد خبر: ۷۷۹۱۷۹
پرداختی قرارداد بازیکنان به روز است / هواداران با صبوری تیم را همراهی کنند
نایب رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک از هواداران درخواست کرد در بازی با ملوان انزلی به ورزشگاه بیایند و با صبوری در این فصل، تیم را همراهی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اراک، سعید اکبر زاده در گفتگو اختصاصی با برنا، در آستانه دیدار تیم های  آلومینیوم اراک با ملوان انزلی، گفت: بازی سختی را در مقابل ملوان در پیش داریم. ملوان از تیم های ریشه دار لیگ یک است و از سوی دیگر شوکی که با تعویض سرمربی این تیم صورت گرفته است انگیزه بازیکنان این تیم دوچندان شده است.از همین رو فارغ از جایگاه تیم در جدول رده بندی بازی دشواری را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه طی سه هفته آینده بازی های دشواری را در پیش رو داریم، اظهار داشت: طی سه هفته آینده تا پایان نیم فصل اول، سه بازی سنگین را پیش رو داریم.

اکبرزاده ادامه داد: تلاش خود را برای کسب حداکثر امتیازات از این سه بازی خواهیم کرد تا بتوانیم در پایان نیم فصل در جایگاه خوب و در خور شان بایستیم.

وی ضمن اشاره به شرایط بسیار مطلوب تیم آلومینیوم اراک، گفت: به جز یکی دو مصدوم مشکل خاصی وجود نداریم.

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص برنامه های تیم در نیم فصل دوم اظهار داشت: با آنالیزهایی که در نیم فصل اول داشته ایم اصلاحات لازم را انجام می دهیم تا بتوانیم فصل دوم که رقابت ها جدی تر می شود را با موفقیت پشت سر بگذرانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی به جمع تیم اضافه یا خارج می شود، گفت: تیم آنالیزور و کادر فنی به همراه کمیته فنی جلساتی را در این راستا برگزار کرده اند که نتیجه نهایی آن در پایان نیم فصل به هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه اعلام می شود آن زمان باشگاه با گزینه های پیشنهادی سرمربی، جهت جذب آنها به تیم برای فصل دوم وارد مذاکره می شود.همچنین با بازیکنانی که قرار است از تیم جدا شوند تسویه می شود.

وی در خصوص سبک بازی تیم آلومینیوم اراک گفت: به گواه اغلب کارشناسان سبک بازی بازیکنان ما بسیار بالاتر از لیگ یک و در سطح لیگ برتر است. گواه این ادعا نظر کارشناسان در برنامه ها و سایت های مختلف ورزشی است.

اکبرزاده در بخش دیگری از صحبتهای خود در خصوص نتیجه کسب شده این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: بنده به سهم خودم از همه هواداران واقعی فوتبال عذرخواهی می کنم. نتیجه بسیار عجیب و دردناکی در این بازی برای تیم ما رقم خورد که برای بنده و بسیاری از هواداران غیرقابل باور بود چراکه سبک بازی آلومینیوم اراک در آن بازی رو به جلو بود و بارها دروازه مس را با خطر روبه رو کرد اما متاسفانه روی ضد حملات ۴ گل دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما بعد از این باخت بسیار ناراحت بودند، گفت: اما با درایت سرمربی و کادر فنی این باخت در بین بازیکنان به فراموشی سپرده شد و از هواداران هم درخواست داریم این باخت را فراموش کنند چراکه تا پایان فصل بازی های زیادی را در پیش داریم.

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فوتبال یک بازی غیرقابل پیش بینی است امکان دارد باز هم از این نتیجه ها رقم بخورد.اما با همدلی و حمایت از این تیم می توانیم بردهای بسیاری را رقم بزنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی این باشگاه گفت: خوشبختانه با درایت اعضای هیات مدیره ایرالکو و مساعدت مدیرعامل کارخانه پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی به روز است؛ اتفاقی که در سالهای اخیر در حوزه مالی بی سابقه بوده است. تنها مشکل ما در بخش مالی، بدهی های گذشته است که با برنامه ریزی قصد داریم بدهی ها را تسویه کنیم.

اکبرزاده گفت: پرداخت بدهی ها باعث می شود باشگاه وجهه خوبی پیدا کند و در نیم فصل در جذب بازیکن به مشکل برخورد نکنیم و پنجره نقل و انتقالات بسته نشود.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود یادآور شد: هفته گذشته جلسه خوبی با مدیرعامل ایرالکو داشتیم و ایشان قول همکاری دارند و گفتند از حمایت های خود نسبت به این تیم دریغ نخواهند کرد.

وی از هواداران درخواست کرد: در بازی با ملوان انزلی به ورزشگاه بیایند و با صبوری در این فصل، تیم را همراهی کنند تا بتوانیم به لطف خدا و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان یک اتفاق خوب را برای فوتبال این شهر رقم بزنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک، همچنین در پایان به نقش موثر رسانه ها در حمایت از این تیم و دور کردن آن از حاشیه ها و تزریق امید به دل هواداران تاکید کرد.

 

خبرنگار: انوشیروان زنگنه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز